حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه سن داره

پسر مهربون من...

سفر به همدان

1390/6/27 15:25
نویسنده : مامان
1,783 بازدید
اشتراک گذاری

 

                 

                     دنیای زیبا

سلام سلام        زیبا

دوست بابایی که همدان بودن وچند وقت پیش دوروزی مهمون ما بودن مدتی بود

زنگ میزدن و میگفتن بیاین همدان.ماهم 4 شنبه بعدارظهر به سمت همدان راه

افتادیم و شب رسیدیم خونشون.دوروز اونجا بودیم و برگشتیم.بنده خداها خیلی

اصرار کردن بشتر بمونیم ولی بابایی به خاطر کارش نمیتونست بیشتر بمونه.

خانواده اقای کریمی خیلی از ما پذیرای کردن و مارا تو این دوروز خیلی جاها

بردن و مکانای دیدنی همدانو نشونمون دادن...دستشون درد نکنه و همینجا

ازشون تشکر میکنیم.

صبح 5 شنبه رفتیم غار علیصدر ...خیلی خیلی قشنگ بود و جای همه خالی

خیلی خوش گذشت..2 ساعت تو غار بودیم و بعد رفتیم لالجین .لالجین مرکز

سفال همدانه. اونجا از ظروف سفالی خریدی کردیم و برگشتیم خونه.

غار علیصدر غار

غار علیصدر 

زیبا

بعداز ظهر رفتیم ارامگاه ابوعلی سینا        ارامگاه ابوعلی سینا

ارامگاه ابوعلی سینا

موزه ارامگاه بوعلی

حسن در موزه ابوعلی سینا

حیاط ارامگاه

حسین در حیاط ارامگاه

مجسمه عارف قزوینی

                 

          زیبا           

   بعد از ارامگاه ابوعلی سینا به گنجنامه رفتیم.شهر قدیم هگمتانه را اونجا دیدیم

و فوق العاده جالب و دیدنی بود.

شب هم همگی رفتیم تپه عباس اباد که یه جای تفریحی قشنگی بود و خیلی

هم سرد بود .شامو خوردیم و حسین و فاطمه تو شهربازیش یه کم بازی کردن

و بعدش برگشتیم خونه.

زیبا

روز جمعه هم رفتیم تله سی یژ که اون هم خیلی جالب بود و اولین بار بود که

تجربش میکردیم.

تله سی یژ

جمعه شب هم خداحافظی کردیم و برگشتیم به سمت اصفهان.زیبا

فاطمه دخترکوچولوی شیرین زیونشون خیلی موقع برگشت ما خیلی

ناراحت بود.زیبا

           

          Thank You picture  

پی نوشت:ماشین عروس جالب............تو یکی از خیابونای همدان

تریلی دیده بودین ماشین عروس بشه ..من که ندیده بودم چشمکولی حالا دیدممژه

ماشین عروس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (30)

مامان پارسا جون
27 شهریور 90 12:42
به به رسیدن به خیر چه عکسهای قشنگی قالب جدید هم مبارک
مامان نيروانا
27 شهریور 90 14:31
مبارك باشه قالب جديدتون ماماني، ايشالا هميشه به گشت و گذار و شادي در كنار خونواده ي عزيز و دوستانتون. حسين جان رو ببوسين
مامان گیسو
27 شهریور 90 19:01
سلام عزیز دلم خوبی ؟ قالب جدید مبارک ان شاا... همیشه به سفر و شادی بوسسسسسسسس
شهرزاد مامان حسین
27 شهریور 90 22:31
سلام خانومی. خیلی عکسها خوشگل بود. من خیلی دوست دارم یه بار برم همدان. همیشه به سفر و خوشی
مامان ماهان عشق ماشین
28 شهریور 90 3:13
ايشالا هميشه به گشت و گذار و شادي در كنار خونواده ي عزيز و دوستانتون.من یه بار رفتم همدان و یه عالمه خاطره دارم از اونجا.
شيرين مامان نيما
28 شهریور 90 9:13
سلام خوبين . سفرتون به خير. واي من تا حالا ماشين عروس اين شکلي نديدم باورم نمي شه. خيلي جالب بود
شيرين مامان نيما
28 شهریور 90 11:37
سلام عزيزم تو مسير اصفهان - نجف آباد بالاتر از آتشگاه
مامان آريا
28 شهریور 90 14:37
عزيزم همشه به سفر و گردش عكسا خيلي خوشگلن من يه بار رفتم همدان خيلي جاي قشنگ و ديدنيه البته اونموقع آريا رو نداشتم بوس براي پسر خاله تريلي ماشين عروسخيلي جالب بود
مامان پرهام
28 شهریور 90 16:37
سلام همیشه به گردش پسر! خوش باشید. من همدان رو خیلی دوست دارم 3-4 باری هم رفتم. راستی اون ماشین عروس خیلی باحال بود
مامان آوا
29 شهریور 90 0:26
خوشحالم که بهتون خوش گذشته عزیزم.... من مسافرت خیلی دوست دارم
مامان سهند
29 شهریور 90 0:30
سلام عزیزم من نمیدونستم شما اصفهانید ولی واقعا اصفهانی ها خوب و دوست داشتنی هستند امیدوارم در سفر بعدی ببینمتون
مامان نسترن
29 شهریور 90 8:33
سلام حسین جون. قالب جدیدت خیلی قشنگه. خوشحالم بهت خوش گذشته عزیزم. عکسای قشنگی گذاشتی. ممنونم
مامان ماهان
29 شهریور 90 10:33
همیشه به گردش و شادی عزیزم عکسا عالی شده خانمی دستت درد نکنه ماشین عروس خیلی باحال بود
محمد گیان
29 شهریور 90 11:17
سلام خاله سلام حسین جون خوبین به به چه عکسهای قشنگی انشالله که همیشه به گردش باشین
آزاده
29 شهریور 90 12:39
سلام عزیزم خوشحالم که بهتون خوش گذشته ... همیشه به سفر و شادی گلم حسین گلم و ببوسسس چشم به زودی آپ میکنم
مامان آبتین
29 شهریور 90 15:24
وای خوش به حالتون من عاشق همدانم اما هنوز نتونستم برم .همیشه به سفر انشاءا.. خانومی راستی عکسای گل پسر خیلی عالی بودن
شکوه مامان ارمیا
30 شهریور 90 15:30
سلام خانومی.خوبین شما؟ همیشه به سفر و گردش... خوشحالم که بهتون خوش گذشته حسین عزیز رو ببوس
شکوه مامان ارمیا
30 شهریور 90 15:37
راستی چند مدت پیش ازمن سوالی پرسیده بودید راجع به گوگل ریدر، ببخشید که اینقدر دیر جوابتونو دادم آخه کمی درگیر کارای مهد ارمیا بودم و فراموش کرده بودم جوابتون رو بدم... شرمنده...
اما در جوابتون باید بگم که گوگل ریدر یعنی همه وبلاگهای دوستانتونو رو با انجام یه سری برنامه و کارها میتونید اونایی رو بروز میشن بفهمید کدوما هستن.
من از این سایت استفاده کردم...امیدوارم که بتونه کمکتون کنه
http://manopezeshki.persianblog.ir/post/20


ممنون عزیزم
لطف کردی

ماری
30 شهریور 90 22:32
سلام انشالا همیشه خوش بگزره اگه امکانش هست چند تا عکس خشگل جدید از حسین جون برا گذاشتن تو البوم بفرستید تا از دوستاش عقب نمونه ممنون
مامان حسنی
30 شهریور 90 23:25
سلام خداراشکربهتون خوش گذشته یادش بخیرقبل ازازدواج رفتم همدان خیلی شهرقشنگیه عکساتون هم قشنگ شده
مامان آنیسا
30 شهریور 90 23:23
سلام دوست جونم همیشه به سفر وااااااای حسین جونم چه عکسای خوشگلی انداختی بوس وگل برای دوستای گلم
مامان سید ابوالفضل
31 شهریور 90 1:57
انشالله همیشه به گردش و شادی عزیز دلم بوسسس
وحیده مامان پارسا
31 شهریور 90 8:39
از آشنایی با شما خوشحالم.من هم شما رو لینک میکنم.
ماری
31 شهریور 90 15:50
سلام خسته نباسید عکسای خشگل حسین جون وارد البوم شد اگه چند تا از خصوصیات و یا استعداد های حسین جون رو بگید ممنون میشم تا در وبلاگم بنویسم
مامان شیدا
1 مهر 90 1:20
لام صدیق جون رسیدن به خیر .حسین جونمو چطوره؟خوش گذشت؟چه عکسای قشنگی به خصوص ماشین عروس
سمیه :مامان مسیح مقدس
1 مهر 90 4:23
سلااااام خاله جون ...خوبی ؟ اولا که قالب جدید مبارک عزیزم... دوما : به به...چه سفر پر باری.... خوش گذشته پس ؟ چرا نگفتین ما هم بیاییم باهاتون ؟ عکسای گل پسری خیلی قشنگ شده بود... ... ما هم اپیم خاله...بیا
مامان گیسو
1 مهر 90 14:25
خاله خاطره
2 مهر 90 17:08
سلام عزیزم خوبید رسیدنتون به خیر ما هم به سلامتی برگشتیم
مامان آوا
3 مهر 90 0:25
مادر کوثر
4 مهر 90 15:07
چه سفرنامه جالب و پرباری و چه عکسای خوبی آفرین مامان هنرمند بوس بوس http://widenet.ir/