حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

پسر مهربون من...

اندر بعضی از احوالات جدید پسر مهربون من...

1390/3/18 10:59
نویسنده : مامان
601 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم       زیبا

میخوام از بعضی کارای جدیدت برات بنویسم.

این روزا پسری خیلی تلاش میکنه از بابایی تقلید کنه ...از لباس پوشیدن

گرفته تا حرف زدن...مثلا میخواد کمر بند ببنده ..موقع بیرون رفتن میخواد

حتما پیرهن بپوشه..

در این مورد با خودش هم بازی می کنه مثلا میره از تو ی کمدش

شلوار و پیرهن میاره و میپوشه و کیف بابایی را هم میندازه رو شونش ..

موبایل منو هم بر میداره و از این طرف به اون طرف راه میره و با یه

 موجود خیالی که یعنی اون طرف خطه صحبت میکنه و تازه عبارتای

 خاصی هم به کارمیبره مثل ((ای بابا)) .

چند روز پیش دیدم یکی از شلوارای بابا را که گذاشته بودم اتو کنم

با زحمت فراوان داره میپوشه ..منظره جالبی بود ...کلی با خودم

خندیدم.   خنده   

پسر گلم پهلوی بابایی نماز میخونه .الهی قربون نماز خوندنت بشم.

ما هم کلی تشویقش می کنیم.بغل

  

                                      زیبا

این روزا سوالاتش هم پیشرفته تر شده ...قبلا می پرسید این چیه؟؟

اون چیه؟؟؟ولی حالا میپرسه توی این چیه؟؟ با این چیکار میکنن؟؟

با این چی درست می کنن؟؟؟و یه سری سوالات دیگه که حالا حافظم

یاری نمیکنه؟؟؟ قربون سوال کردنت برم مامان...و قتی سوال میکنی

دلم میخواد بخورمت..زیبا

دیگه اینکه بهانه گیر شده و سر هر موضوعی گریه و غر غر می کنه.

روی چیزی که میخواد خیلی پافشاری می کنه ...یه کم هم زود رنج

شده...که فکر می کنم همه اینا مربوط به سنش باشه و بعد یه مدتی

برطرف بشه.     زیبا

تو حرف زدن پیشرفت کرده و روون تر و واضح تر صحبت می کنه.

یه قصه کوچیک در حد 3 یا 4 تا جمله تعریف می کنه.

عکس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

نی نی سجاد
14 خرداد 90 17:07
سلام ممنون که برای وبلاگم نظر دادی خدا پسرتون رو برات نگهداره
مامان سید ابوالفضل
14 خرداد 90 22:51
سلام عزیزم ممنون که سر زدین ماشالله گلپسر نازنینی دارین خدا براتون نگهش داره با اجازتون من شما رو لینک کردم
مامان آوا
15 خرداد 90 14:09
سلام عزیزم. آخه پسرمون بزرگ شده می خواد برای خودش آقایی بشه
مامان حسنی
15 خرداد 90 14:16
سلام مامان حسین جان ممنونم که به وبلاگ من وحسنی سرزدین بااجازه تون لینکتون میکنم
مامان فرشته
16 خرداد 90 3:06
سلام عزیز دلم قربونش برهم که دیگه واسه خودش مردی شده بوسسسسسس
آزاده
16 خرداد 90 9:19
آفرین حسین آقا مرد کوچک دوستت دارم خاله جون
محمد گیان
16 خرداد 90 10:11
سلام به خاله جان و حسین گلم خاله دیگه داره مرد میشه خدا حفظش کنه ماشالله
سارا
16 خرداد 90 10:51
سلام خوشگل خاله به به گل پسرمون چقدر آقا شده قربونت برم خاله که داری بزرگ میشی
mAhyA
16 خرداد 90 13:33
سلام حتما بیاید پیش ما اپیم با سه تا پست جدید و کلی عکس
شکوه مامان ارمیا
16 خرداد 90 14:08
سلام آفرین به این بزرگ مرد کوچک
نازنین نرگس نفس مامان
16 خرداد 90 21:12
ماشالله اقا شده واسه خودش حسین جون مهربون به خاطر شیرین کاری های قشنگش لینک شده توسط خاله
مامان مسیح
17 خرداد 90 3:27
سلام ...خوبی ؟ الهی قربون گل پسری ... معلومه حسابی مرد شده واسه خودش... ماشاالله.... ای جونم...نازی
سارا
17 خرداد 90 10:15
سلام گلم خوبی؟ ببخشید کمتر میام عزیزم راستش م خوام طاها رو کلاس نقاشی بذارم تابستون نمی دونم دیگه چکار کنم
آزاده
17 خرداد 90 12:45
محمد گیان
17 خرداد 90 14:01
سلام
مامان تربچه
17 خرداد 90 17:38
به به میبینم که آقا حسین جنتلمنی شده واسه خودش
مامان قندعسل
18 خرداد 90 15:41
خاله به قربون شیرین کاریات...اون تیکه که با یه موجود خیالی صحبت میکنه خیلی با حاله کلی خندیدم


سلام عزیزم
اره ههههه
مامانی
24 خرداد 90 1:58
ازهمدردیتون برای برای زردی گرفتن علی مرتضی ممنونم خوشحال میشم بازم نظر بدید حسین جان رو به جام ببوسید