حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

پسر مهربون من...

این چند روز

1390/3/18 11:00
نویسنده : مامان
618 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

میخوام از این چند روز برات بنویسم.زیبا

یکشنبه عصر بابایی پیشنهاد داد بریم بیرون و شام را هم مهمون بابایی باشیم

.منم گفتم پس اول بریم برای روز  مادر خرید کنیم . عمه چند روز قبلش زنگ زده بود

 و گفته بود برای روز مادر چیکار کنیم ...با هم یه چیزی بخریم

یا هرکی جدا گونه بخره.؟؟؟منم گفتم امسال هرکی جدا گونه بخره ...اخه پارسال هممون باهم خریدیم.

عمه هم گفت باشه .من امسال تصمیم گرفتم کیف بخرم .

خلاصه همون روز یکشنبه با بابایی رفتیم و من یه کیف مجلسی شیک و خوشگل برای مامان بابا گرفتم

.همون روز بابایی هم میخوااست برام به مناسبت روز  زن یه ساعت خوشگل رومانسون بگیره

 ولی من گفتم ساعت نمیخوام اخه من عادت ندارم ساعت ببندم.

بعد خرید بابایی گفت بریم یه جا شام بخوریم .تو راه نمیدونم چی شد یهو دلم درد گرفت

.منم به بابایی  گفتم نمیخواد بریم و برگردیم خونه .بابایی گفت میخوای بریم دکتر؟؟

منم گفتم نه...فکرکنم سرما خوردم فقط بریم خونه .

خلاصه دست از پا درازتر برگشتیم خونه .ولی تا رسیدیم خونه دل دردم بهتر شد .انگار

فقط میخواست ما بیرون شام نخوریم و مهمونی بابا را از دست بدیم.

همون شب عمو زنگ زد وگفت فردا شب میخوایم بریم خونه مامان جون .

دوشنبه شب با بابایی به مناسبت روز مادر رفتیم خونه مامان جون(مامان بابا)

.عمه و عمو هم اومدن و بعد خوردن شام رسیدیم به قسمت باز کردن کادوها .

عمه یه بلوز گرفته بود .عمو هم یه بلیط رفت و برگشت به مشهد مقدس.

کادوی ما هم مورد استقبال قرار گرفت و همه خوششون اومد.

سه شنبه هم قرار بود بریم خونه مامان خودم.برای مامان گلم هم دو دست نیم لیوان

 کریستال خیلی خوشگل گرفتم اخه مامان جونی قراره 9 خرداد برن مکه

 و وقتی برگردن بهش احتیاج دارن.

خلاصه با خاله الهه و خاله مهناز و دایی عصر سه شنبه رفتیم خونه مامان جونی ...شب هم

 بابایی لومد.

همون شب بابایی هم کادوی بنده را دادن که البته کادو نبود و نقدی بود .همسر عزیز و گلم ممنون.زیبا

روز جمعه هم صبح با خونواده بابایی و خاله ها و دایی های بابایی برای خوردن صبحانه

 رفتیم پارک .

تعدادمون حیلی زیاد بود .هوا هم عالی .کلی هم والیبال بازی کردیم .خیلی عالی بود.

.تا ظهر هم  برگشتیم خونه.

زیبا

شب هم تو باغ یکی از فامیلای خودم دعوت داشنیم .اما نمیدونم چرا دیشب حوصله نداشتی

 و هی نق میزدی.البته خورده بودی زمین و کف دستت زخم شده بود و هی می گفتی

 مامان دستم میسوزه.

خدا نکنه یه جایی از بدنت زخم بشه وگرنه تا میاد خوب بشه کله مارو میخوری.

قربونت برم عزیزم.

                                                                  زیبا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان قندعسل
7 خرداد 90 11:07
الهی همیشه شاد و سر زنده باشیایشالله قسمت هممون بشه بریم مکه
مامان تربچه
7 خرداد 90 20:07
سلام عزیزم انشاالله همیشه به شادی و خوشی
آزاده
7 خرداد 90 20:17
آخي نازي خاله جون ... دلم كباب شد .. حتماً خيلي ميسوخته ديگه خوشحالم كه خوش گذشته صديق جون به مامان سلام برسون و بگو التماس دعا داريم
مامان ماهان
8 خرداد 90 0:27
الهی خاله خیلی درد گرفته بوسش میکنم خوب بشه
آلبوم خاطرات امین حسین
8 خرداد 90 11:50
سلام از اینکه لطف کرده و سرزدید ممنون حسین جون چند سالشه از روش ببوسید
مادر سامان
8 خرداد 90 12:09
سلام ممنون از شما که مارو تنها نزاشتید دوست من حسین جون ببوس
مامان فرشته
8 خرداد 90 13:30
سلام عزیز دلم ان شاا... قسمت خودت بشه بری مکه تو رو خدا بگو مامانتون بگو منو هم دعا کنه ممنون راستی کادوها هم مبارکه ان شاا... به سلامتی و دل خوش امیدوارم همیشه برید گردش و خوش باشید یه بوس برای دست خوشگل خاله که اف شده
مامان آوا
8 خرداد 90 15:30
سلام دوست جونم....می دونم دیره ولی روز قشنگ مادرت مبارک پسر گلت هم ببوس
شکوه مامان ارمیا
8 خرداد 90 20:38
همیشه به شادی و تفریح
مریم
9 خرداد 90 2:45
سلام حسین خاله خوبی گلم میبینم که دستت اوف شده راستی مامانی روزت مبارک باشه و کادوتون هم مبارکتون باشه...
مریم
9 خرداد 90 2:47
راستی با اجازه من لینکیدمتون...
محمد گیان
9 خرداد 90 14:57
سلام خاله جان سلام حسین گلم چطورین خوبین
مامان روژین
10 خرداد 90 0:56
همیشه به شادی و تفریح عزیزم . خوب بابا جون کف دستش درد میکنه این گل پسر دیگه . از غرغرش ناراحت نشو دیگه مامانی .
مامان شیدا
10 خرداد 90 0:58
سلام امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.
مامان فرشته
10 خرداد 90 3:27
بوس بوس
مامان مسیح
10 خرداد 90 8:58
به به .... چه مهمونی هایی...چه هدیه هاییی.....حسابی خوش گذروندین هااااا
سارا
10 خرداد 90 11:53
سلام عزیزم خوبی؟ امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشی گلم بوسسسسسسسسسسسسسس