حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

پسر مهربون من...

نگاه کودک به خودش

1390/3/18 12:11
نویسنده : مامان
646 بازدید
اشتراک گذاری

ریزمرا لوس نکنید!چون خوب می دونم که هر چی را می خوام نمی تونم داشته باشم.

               فقط شما را امتحان می کنم!

 

ریزاز سخت گیریهای گاه و بیگاه با من نگران نباشید! من این کار را می پسندم این کار

             باعث می شود که موقعیت خود را بهتر بشناسم!

 

ریزبه من زور نگویید! این روش به من می اموزد که فقط قدرت مهم است اگر

             راهنماییم کنید واکنش بهتری نشان خواهم داد!

 

ریزقول واهی ندهید! زیرا اگر عمل نکنید اعتماد من از شما سلب می شود!

 

ریز اگر بهانه می گیرم لطفا مرا درک کنید!در غیر اینصورت من در پی به دست

       اوردن هر چیزی این رفتار را تکرار می کنم!

 

ریز وقتی می گویم شما را دوست ندارم!

        لطفا عصبانی یا غمگین نشوید این حرف اعتراض من است در برخورد شما

        نسبت به من!

ریز    کاری نکنید که احساس حقارت کنم!

         زیرا برای جبران ان مجبورم بزرگتر از سنم رفتار کنم!

 

ریزکار هایی که خودم میتوانم انجام دهم لطفا انجام ندهید!زیرا این کار

         باعث ناتوانی من می شود و به خدمت گرفتن شما برای همیشه!

 

ریز عادتهای بد مرا مرتب گوشزد نکنید!زیرا باعث شده که من به انها

            عادت کرده و تکرار کنم!

ریز در حضور جمع به من ایراد نگیرید! این امر باعث متلاشی شدن

         شخصیت و روح من می شود!

ریزشما مامان و باباها باید بپذیرید که اشتباهات ما کودکان و کسب تجربه

        در دوران رشد...امری طبیعی است نه گناه کبیره!

ریزبه من غر نزنید! چون به طور مصلحتی کر می شوم!

 

ریزبه ناخوشیهای جزیی من زیاد تو جه نکنید! چون به مرور آدم ضعیفی در

      اینده می شوم.

ریزهر گز فکر نکنید که عذر خواهی کردن از من دون شان شماست.

ریز با من همان گونه رفتار احترام امیز داشته باشید که با دوستان غریبه خود

           دارید تا من هم برای خودم احترام قایل شوم!

ریز فراموش نکنید :

     من بدون تشویق و احترام قابل درک نمی توانم موفق شوم!

                             زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

محمد گیان
18 خرداد 90 13:15
سلام خاله خوبی خیلی جالب بود حسین جانو ببوسسسسسسسسس


سلام عزیزم
بوسسسسسسس
زينب عشق مامان و بابا
18 خرداد 90 13:19
سلام سلام خوبيد؟حسين جون خوبه؟
جملات جالب و پر محتوايي بود
مواظب خودتون باشيد


سلام عزیزم
ممنون خانومی
زینب جونم چطوره
مامان فرشته
18 خرداد 90 14:19
سلام عزیزم
خیلی جالب و عالی بود
دستت درد نکنه
ممنون
حسین جونمو ببوس


سلام عزیزدلم
ممنون.چشم
بوسسسس
مامان سید ابوالفضل
18 خرداد 90 14:21
سلام دوست عزیز خیلی زیبانوشتی


ممنون گلم
مامان قندعسل
18 خرداد 90 14:32
مامان حسنی
18 خرداد 90 22:56
سلام حسین جان چطوره خوبه
نوشته هاتون خیلی خوب ومفیده امیدوارم به درستی به کاربگیریم خیلی ممنون اززحمتتون


سلام گلم
لطف داری عزیزم
نازنین نرگس نفس مامان
19 خرداد 90 0:37
افرین مامان مهربون متن زیبایی بود


مرسی عزیزدلم
مامان تربچه
19 خرداد 90 8:40
شب آرزوهاست آرزو میکنم
خانه قلبت پر از گلهای یاس،نغمه خوان خانه قلبت هزار
باغ احساست پر از گلهای ناز،همچو یه قالی پر از نقش و نگار
به رسم دوستی ما را هم از دعایتان فراموش نکنید



چشم عزیزم
شما هم همینطور
آزاده
19 خرداد 90 8:46
خیلی عالی بود ... کاش میشد توی ذهنمون چاپش کنیم .
حسین گلم و ببوسسسسسسسس


ممنون ازاده جون.
مامان رادین
19 خرداد 90 11:42
واقعا درسته . ممنون از شما.


ممنون عزیزم
سارا
19 خرداد 90 13:30
سلام گلم
مثل همیشه خیلی زیبا بود عزیزممممممممم


سلام سارا جون
ممنون
مامان ماهان
19 خرداد 90 16:49
عالی بود کاش بتونیم عمل کنیم
حسن جونم خوبهههههههههههههههه


ممنون خانومی
اره دیگه عمل کردن مهمه
مامان مسیح
19 خرداد 90 18:39
سلام عزیزم.... مطلب زیبا و بسیار آموزنده ایی بود.... ممنون.... حسین جون خاله رو ببوسین


سلام عزیزم
ممنون عزیزم
مامان شازده کوچولو
19 خرداد 90 19:24
شب آرزوهاست باید دری برای مناجات وا شود تا درد بی دوای گناهم دوا شود باید کسی که نزد خدا دارد ابرو وقت سحر به یاد دلم در دعا شود التماس دعا
بابا محسن
21 خرداد 90 13:21
چه زیباست . لذت بردم با اجازتون یک پرینت از این مطلب بگیرم و بزنم رو دیوار اتاق پرهام ...
خوبه به جز پدر و مادر بقیه هم بدونن با کودک باید چگونه برخورد کرد


خواهش می کنم..
محمد گیان
23 خرداد 90 10:48
سلام


سلام عزیزم
خوبین؟؟؟