حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

پسر مهربون من...

مادر

1390/3/2 13:47
نویسنده : مامان
549 بازدید
اشتراک گذاری

 

کودکی که آماده تولد بود نزد خدا رفت و از او پرسید:می گویند فردا شما مرابه زمین می فرستید،اما من به این کوچکی وبدون هیچ کمکی چگونه می توانم برای زندگی به آنجا بروم؟


خداوند پاسخ داد:در میان تعداد بسیاری از فرشتگان،من یکی را برای تو در نظرگرفته ام، او از تو نگهداری خواهد کرد.

اما کودک هنوزاطمینان نداشت که می خواهد برود یا نه: اما اینجا دربهشت، من هیچ کاری جز خندیدن و آواز خواندن ندارم و این ها برای شادی من کافیهستند.


خداوند لبخند زد: فرشته تو برایت آواز خواهد خواند و هر روز به تو لبخندخواهد زد تو عشق او را احساس خواهی کرد و شاد خواهی بود.

کودک ادامه داد: من چگونه می توانم بفهمم مردم چه میگویند وقتی زبان آنها را نمی دانم؟.


.خداوند او را نوازش کرد وگفت: فرشتهّ تو، زیباترین و شیرین*ترین واژه هایی را که ممکن است بشنوی در گوش توزمزمه خواهد کرد و با دقت و صبوری به تو یاد خواهد داد که چگونه صحبت کنی.

کودک با ناراحتی گفت: وقتی می خواهم با شما صحبت کنم ،چه کنم؟


اما خدا برای این سوال هم پاسخی داشت: فرشته ات دست هایت را در کنار هم قرارخواهد داد و به تو یاد می دهد که چگونه دعا کنی.

کودک سرش را برگرداند و پرسید: شنیده ام که در زمین انسان های بدی هم زندگی می کنند،چه کسی از من محافظت خواهد کرد؟


:فرشته ات از تو مواظبت خواهد کرد ،حتی اگر به قیمت جانش تمام شود.

کودک با نگرانی ادامه داد: اما من همیشه به این دلیل که دیگر نمی توانم شما را ببینم ناراحت خواهم بود.


خداوند لبخند زد و گفت: فرشته ات همیشه دربارهّ من با تو صحبت خواهد کرد وبه تو راه بازگشت نزد من را خواهد آموخت،گر چه من همیشه در کنار تو خواهم بود.

در آن هنگام بهشت آرام بود اما صداهایی از زمین شنیده می شد


کودک فهمید که به زودی باید سفرش را آغاز کند.او به آرامی یک سوال دیگر از خداوندپرسید:خدایا !اگر من باید همین حالا بروم پس لطفآ نام فرشته ام را به من بگویید..

خداوند شانه او رانوازش کرد و پاسخ داد:نام فرشته ات اهمیتی ندارد،می توانی او را


*** مـــــــــــــــــادر*** صدا كنیزیبا
 
عکس
 
خدا انداخت زیر پای مادر

  بهشتی کز همه چیز است برتر

 اگر خواهی شوی مهمان جنت

   نداری بهتر از مادر تو نعمت

   بود شرط بهشت این حرف آخر                                                

     که باشی خاک زیر پای مادر                                                      

 
                                                            
 
                                      مامان عزیزم خیلی دوستت دارم
                                               
                                                    * روزت مبارک*   
 
                                          
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

محمد گیان
2 خرداد 90 13:46
سلام خاله خوبی روز زن را بهت تبریگ میگم
خیلی زیبا بود حسین جان را ببوسسسسسسسسس


سلام عزیزم
ممنون
آزاده
2 خرداد 90 14:01
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به شما دوست گلم تبریک میگم

خیلی زیبا بود عزیزم


سلام
متشکرم
مامان ابوالفضل
2 خرداد 90 15:12
سلام به مامان حسین جون
خیلی زیبا بود
روزت مبارک


سلام
یه دنیا ممنون
سارا
2 خرداد 90 15:38
سلام عزیزممممممممممممم
روزت مبارککککککککککککککککککککککککک


سلام
خیلی ممنون
سارا
2 خرداد 90 15:42
مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن
مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن




خیلی شعر فشنگیه
مامان فرشته
2 خرداد 90 16:04
سلامممممممم عشقم خوبی ؟
روزت مبارک باشه بهترینم
بوسسسسسسسس


سلام عزیزم
خیلی ممنون
مامان ماهان
2 خرداد 90 16:04
میلاد دختر نبوت ، همسر ولایت ، مادر امامت ، برشما مبارک باد . . .

روزت مبارک


سلام گلم
ممنون
مامان تربچه
2 خرداد 90 16:45
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .
روزت مبارک دوست عزیزم . . .


سلام عزیزم
ممنون

مامان قندعسل
2 خرداد 90 17:23
روزت مبارک مامان مهربون


سلام عزیزم
ممنون
مدرسه ی مامان ها
2 خرداد 90 19:00
سبدی هست در اندیشه ی من
که پر از گل بدهم هدیه به تو
غافل از آنکه تو خود ناب تری
یک جهان گل بخورد غبطه به تو
سلام، ممنون از لطفتون، از طرف مدرسه ی مامان ها روز مادر رو به شما مادر بزرگوار تبریک می گم



سلام ممنون سر زدین
ممنون
آبجی فهیمه
3 خرداد 90 0:37
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.ولادت حضرت زهرا(س)و روز مادر مبارک .
مواظب دلتون باشید



ممنون عزیزم
مریم
3 خرداد 90 1:56
سلام عزیزم
وب قشنگی داری
روزتم مبارک خانمی...


سلام ممنون عزیزم
مامان مسیح
3 خرداد 90 3:38
روزت هزاران بار مبارک عزیزم...


ممنون گلم
مامان رادین
3 خرداد 90 7:39
آسودگی از محن ندارد مادر آسایش جان و تن ندارد مادر دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر

روزت مبارک


ممنون عزیزم
شيرين
3 خرداد 90 11:12
روزت مبارك مهربوووون....


سلام ممنون عزیزم
مامان فرزانه
3 خرداد 90 12:06
سلام گلم روزت مبارک ای عصاره ی خوبیها


سلام ممنون
زينب عشق مامان و بابا
3 خرداد 90 12:28
سلام روز مادر مبارك
شکوه مامان ارمیا
3 خرداد 90 12:41
روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد[بوسه]
روز مادر مبارک


سلام خانومی
ممنون
مامان قندعسل
3 خرداد 90 14:05
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است. زیباترین خطاب “مادر جان” است. “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر
مامان روژین
4 خرداد 90 1:59
یه آسمون پر از ستاره و یه دشت پر از گل تقدیم به همه مامان جونی های خوب و مهربون . روزت مبارک عزیزم . من شما رولینک کردم .
آزاده
4 خرداد 90 12:45
خواهر زهرا
4 خرداد 90 14:40
salam mamnon ke omadid man shomaro link kardam va up ham hastam!!!


سلام عزیزم
ممنون
نسترن
4 خرداد 90 14:41
مامان مهربون
فرشته خوبیها
روزت مبارک


سلام عزیزم
ممنون
مامان فرشته
4 خرداد 90 15:53
سلام عزیز دلم
خیلی ماهییییییی عاشقتم
ممنونم مهربونم
بوسسسسسسس


سلام گلم
خودت ماهی عزیزم
قربونت برم
مامانی هلنا
5 خرداد 90 10:42
salam azizam mer30 az matne zibat.pesare kheili nazi dari khoda barat negahesh dare


سلام عزیزم
ممنون
سجاد21ساله
27 تیر 90 11:34
سلام. انشاالله آقا حسين مرد كوچك شما وداداش كوچيك ما هميشه سلامت باشند. سايه شما هم هميشه بالا سرشون. بدون استثنا همه اون كسايي كه نظر دادند يا مامان هستند يا خواهر. پس من اينجا چيكار ميكنم!! البته من بخواطر دعوت مرد كوچك اينجا اومدم .در ياهو يه پسرمهربون زديم ديديم پروفايل اين وبلاگ اومد. يا حق