حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پسر مهربون من...

حسین در پارک بادی

1390/2/31 16:42
نویسنده : مامان
855 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم زیبا

دیروز بالاخره فرصت شد که ما شما رو ببریم پارک بادی. هرچی سرسره بادی اونجا بود از کوتاه

و بلند ازش رفتی بالا و اومدی پایین و کلی کیف و حال کردی.چند دفعه به بابایی گفتم کاش میشد منم

میرفتم اخه زمون بچگی ما از این سرسره بادیها نبود.

پسرم از خوشحالی و خنده های تو من و بابایی هم شاد بودیم . وقتی شما بچه ها شاد باشین ما هم

شادیم .به نظرم هیچ چیزی تو دنیا بهتر از این نیست که ببینی بچه ات شاده و می خنده و از

زندگیش لذت میبره.

ای همه وجود من     نبود تو نبود من

چند تا عکس هم از خاطره دیروز میذارم تا خاطره دیروز زیباتر و ماندگارتر بشه.

                                    عکس  

               

 عکسعکس          عکس        عکس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

نازنین نرگس نفس مامان
31 اردیبهشت 90 19:34
چه پسر نازی دارین خدا واستون نگه ش داره ایشالا
آزاده
31 اردیبهشت 90 20:19
راست ميگي من هم اونقدر دوست دارم بالا پايين بپرم ... عجب دنيايي دارن اين وروجكها
مادر سامان
31 اردیبهشت 90 21:24
سلام ممنونم که به ما سر زدید واقعا سر سره بازی کیف دلره
مامان ابوالفضل
31 اردیبهشت 90 21:50
سلام سلام سلام خوش به حال پسری که رفته سرسره بازی اونم از نوع بادی همیشه خوش باشی گل پسره
خواهر زهرا
31 اردیبهشت 90 22:41
akhey ey kaash manham bache boodam delam lak zade az in sorsore ha biam paiin be web khahare manaham bian
مامان فرزانه
1 خرداد 90 0:50
عزیزم خوش به حالت حسین جان ببین چه مامان بابای خوبی داری قدرشونو بدون گلممرسی که به ما هم سر می زنید تبادل لینک کنیم؟//
مامان فرشته
1 خرداد 90 2:16
سلامممممم عزیزم خوبین ؟ حسین جون خاله خوب خوش می گذرونیا مگه نه به به پارک بادی فکر کنم چیز خیلی خوبی باشه خوش به حالت دوره ما که از اینجور چیزا نبود که خیلی دیگه مامان بابا هنر می کردن ما رو می بردن یه تاب سرسره معمولی و صد البته صفی سوار می شدیم مگه نه مامان حسین جون ؟ ان شاا... همیشه به شما فرشته ها خوش بگذره بوسسسسسس
مامان تربچه
1 خرداد 90 7:29
سارا
1 خرداد 90 11:05
قربونت برم خاله کلی بهت خوش گذشته بوسسسسسسس مامانی گلش راستش منم خیلی وقتها دوست دارم با بچه ها برم بازی بین خودمون بمونه می رم سوارم میشم اینقده کیف میده
شیرین مامان نیما
1 خرداد 90 14:19
سلام چه خوب . حسین جون منم پارک بادی
مامان ماهان
1 خرداد 90 14:35
ای جانم حسابی بهت خوش گذشته حسین جونم عکساشم خیلی خوشگل شده مامان جون
آزاده
1 خرداد 90 23:00
مامان کيانا
2 خرداد 90 9:38
سلام خانومي....روزت مبارک هميشه شاد باشي


سلام عزیزم
ممنون
مامان صبا
2 خرداد 90 13:35
سلام ماشالا پسر نازی دارید
روزتون مبارک


سلام عزیزم
خیلی ممنون
fasan
3 خرداد 90 20:11
چون خدا اراده کرد، نماد عشق را در زمین قرار دهد، زن را آفرید و چون خواست هستی، عشق را باور کند، او را مادر قرار داد .روز مادرمبارک وبلاگ دانستني هاي نوزاد و كودك به روز شدhttp://ehsan418.mihanblog.com
rahim
4 خرداد 90 18:45
سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به ما هم سر بزنی با تشکر
نازنین نرگس نفس مامان
16 خرداد 90 21:04
همیشه خوش باشی حسین جون