حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پسر مهربون من...

تجربه استخر رفتن

1390/2/20 13:03
نویسنده : مامان
916 بازدید
اشتراک گذاری

                     

پسرم دیروز با بابا برای اولین بار رفتی استخر .اولش فکر می کردم می ترسی و نگرانت بودم

موقع رفتن هم کلی به بابا سفارش کردم که تورا خدا مواظبش باش ...شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

ولی بابایی گفت که خیلی خوشت اومده بوده و اصلا نترسیدی و نمیخواستی تو قسمت بچه ها

بری و میخواستی بیای تو قسمت پر عمق .....پسرم یواش یواش....عجله نکن

فقط بابایی می گفت

دم در سونا یه دفعه جیغ بلندی کشیدی و ترسیده بودی .فکر کنم از بخارایی که او نجا بوده

ترسیدی ............ چراااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وقتی اومده بودی خونه هم می گفتی میخوام بازم برم و برام تعریف کردی که پریدم تو اب و

دستامو تکون دادم .

 

بابایی هم قول داده هر هفته شما را ببره هرچند که می گفت باید همش حواسم بهش باشه

و دیگه خودم نمی تونم به شنا برسم........شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

اینم از تجربه اولین استخر رفتن و شنای شما .... امیدوارم یه روز شناگر ماهری بشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان فرشته
20 اردیبهشت 90 13:36
سلام عزیزم خوبی ؟


حسین جونم خوش گذشت خاله
می دونی خاله هم خیلی وقته دلش استخر می خواد اما دیگه نمی تونم فعلاً برم دوستت هم که به دنیا بیاد خیلی سرم شلوغ می شه و بازم نمی تونم برم
پس تو جای خاله هم برو و خوش بگذرون گلم
بوسسسسسسسسسسس


انشا... با گیسو جون برین و حسابی خوش بگذره

شیرین مامان نیما
20 اردیبهشت 90 14:47
سلام شناگر کوچولو


سلاااااااااااااااااااام
خوبین
مامان آنیسا
20 اردیبهشت 90 20:41
سلام همشهری عزیزم
خییییییییییییلی خوشحالم از بابت اینکه دوست همشهری پیدا کردم و به حسین جون استخر خوش گذشته
انشاا... همیشه شاد باشید


سلام عزیزدلم
چطوری
انیسا حونم چطوره
ممنون
مامان فرشته
21 اردیبهشت 90 2:33
سلام عزیزم
خیلی ازت ممنونم گلم
قالب جدید هم مبارکه
خیلی خوشگله
بوسسسسس


سلام عزیزدلم
خواهش می کنم خیلی بامعرفتی
خیلی ممنون
مامان تربچه
21 اردیبهشت 90 10:55
وای الهییییییییییییی
فکر کنم بچه ها موقع شنا خیلی بامزه میشن


سلام عزیزم
اره فکر کنم دلم میخواست یه عکس بذارم
محمد گیان
21 اردیبهشت 90 16:32
سلام حسین جونم خوش گذشت خوش به حالت من هم دلم میخواد برم
به مامان سلام برسون


سلام خاله مهربون
اره دیگه خوش گذشت.
سلامت باشین
مامان شیدا
21 اردیبهشت 90 17:40
سلام دوست جونم خوبین؟ آفرین به حسین آقای گل ... . بوسسسسسسسسس


سلام شیدا جونم
خیلی ممنون
شکوه مامان ارمیا
21 اردیبهشت 90 20:51
ای جانمممممممم...شناگر کوچولو


ممنوننننننننن
مامان آوا
22 اردیبهشت 90 2:36
سلام گلم ای چان که خوشت امده عزیزم... انشالله که تو همه مراحل زندگیت موفق باشی عزیزکم


سلام عزیزدلم
ممنون
مامان ماهان
22 اردیبهشت 90 9:36
ای جانم قربون این پسر شناگر


ممنون خاله
نسترن
22 اردیبهشت 90 10:49
سلام حسین جون. قالب جدیدت مبارک آقا. استخر خوش گذشت؟


سلام خاله
خوبین
ارین جونم خوبه
ممنون
مامان قندعسل
23 اردیبهشت 90 1:07
حسین جون الهی همیشه شاد و خوشحال باشی


ممنون خاله
سمیرا مامان سپهر
23 اردیبهشت 90 10:27
مامان كيانا
24 اردیبهشت 90 11:27
سلام به حسين كوچولوي ناز ومامان مهربونش..چقدر خوشحال شديم كه به ما سرزدين...ماهم با افتخار شمارو لينك كرديم
راستي شناگر كوچولو بازم پيش ما بيا


سلام عزیزم
ممنون
چشم حتما
مامان فرشته
24 اردیبهشت 90 11:50
سلام عزیز دلم
برام دعا کن دوست مهربونم بوسسسسسس


سلام گلم حتما
خدا کنه قابل باشم
محمد گیان
24 اردیبهشت 90 16:15
سلام حسین جان سلام خاله خوبین خاله من هر روز سر میزنم عزیم مگه میشه به وب گل پسرت سر نزنم


سلام محمد جان
شما لطق دارین .ممنون
واقعا ممنون
narjes
24 اردیبهشت 90 19:36
سلام چه وبلاگ نازي داري!
به من هم سر بزن


سلام عزیزم
ا


ادرستو اشتباه گذاشتی.
آزاده
25 اردیبهشت 90 0:30
سلام بر قهرمان كوچك
واي چقدر هم خوش گذشته شاد و پيروز باشي شناگر قهرمان



سلام خاله جون
ممنون
مادر سامان
27 اردیبهشت 90 0:58
خداحفظت کنه گل پسر آخه تو چقده ماهی
نازنین نرگس نفس مامان
31 اردیبهشت 90 19:39
خوش گذشت حسین جون همیشه بری خوش باشی عزیزم