حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پسر مهربون من...

حسین و مامان جون

1390/2/18 0:18
نویسنده : مامان
658 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم ریز

دیشب مامان جون (مامان بابا) اومدن خونه ما و از اونجایی که تو  عادت داری هرکی

میاد خونمون را به بازی بگیر ی اسباب بازیهاتو میاوردی و می گفتی با من بازی کن.

موقع خواب هم هی می گفتی من میخوام پیش مامان جون بخوابم .

 خلاصه تو اتاقت نخوابیدی .منم که دیدم دوست داری پیش مامان جون بخوابی برات رختخواب

اوردم تو حال و تو و مامان جون پیش هم خوابیدین.

 

صبح هم بعد خوردن صبحانه مامان جون گفتن که میخوان برن خونشون و هرچی ما گفتیم

حالا امروزو اینجا بمونین گفتن نه .خلاصه از ما اصرار و از مامان جون انکار ....اخه مامان جون

تو خونشون یه مرغ خوشگل دارن .برای همین گفتن که باید برم بهش اب  و دون بدم.gif

بابایی هم که روزهای تعطیل غیر جمعه را میره سرکار کم کم داشت اماده میشد تا بره سر

کار و مامان جونو هم سر راهش برسونه .

موقع رفتن مامان جون گفتن اگه اجازه میدین من حسینو با خودم ببرم خونمون عصر بیاین

دنبالش. منم از خودت پرسیدم میخوای بری تو هم گفتی اره .بهت گفتم من نمیام باباهم

نمیاد گفتی باشه میرم ما هم گفتیم باشه .

خلاصه لباساتو پوشیدی و رفتی .وای نمیدونی عزیزم چقدر امروز جات خالی بود

همه جا ساکت  خونه سوت و کور نمیدونی چه حس بدی داشتم.زیبا

امروز هم سال خاله جونم بود اره یکساله که خاله مهربونم پیش ما نیست .

هنوز باورش سخته که بر اثر ناشی کاری یه جراح در حین یه عمل ساده یعنی در اوردن

کیسه صفرا خاله م  دو هفته بعد عمل فوت کنه .روحت شاد خاله عزیز و مهربونم ....

 

مراسم سال سر خاک برگزار شد و من و بابایی بعد مراسم اومدیم دنبالت .

البته با مامان جون و فرزین رفته بودین پارک تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، بلاگر www.RoozFun.Com.وای نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده بود

پیش خودم گفتم وای اگه یه روز ازدواج کنی از پیشم بری من چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟ببین

توروخدا من چه فکرایی می کنم؟؟؟؟؟؟؟زیبا

وقتی اومدم دنبالت کلی بغلت کردم و بوسیدمت...زیبا

امشب هم خیلی خیلی خسته بودی و زود خوابیدی .شب بخیر گلم......

gif

 

راستی امروز سه سال و نیمه شدی

 مبارک باشه عزیزم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

lمامان فرشته
18 اردیبهشت 90 1:18
سلام عزیزم
ان شاا... 120 سال کنار هم باشید مامان مهربون
خدا خالتونو هم بیامرزه عزیزم


سلام خانومی
ممنون خیلی ممنون
مامان فرشته
18 اردیبهشت 90 1:22
بوسسسسسس برای حسین مهربونم


بوسسسسسسسسسسسسسس برای شما عزیز
شیرین مامان نیما
18 اردیبهشت 90 9:07
سلام دوست عزیزم نبودنشون تو خونه دل آدمو به آشوب می کشونه


اره عزیزم
خدا حفظشون کنه
سارا
18 اردیبهشت 90 9:37
سلام خانومی:
قبول دارم وقتی نیستن من فکر می کنم هیچ کاری برای انجام دادن ندارم اینقدر دلم می گیره
راستی گلم خداوند خاله مهربونتم بیامرزه


سلام عزیزم
اره نمیدونی خیلی بد بود
ممنون
abbas
18 اردیبهشت 90 11:17
سلام درباره خانم ها چگونه تحصيل كنند؟ نوشتم
مامان تربچه
18 اردیبهشت 90 11:27
سلام
خدا خالت رو رحمت کنه
تو هم از اون مادرشوهرا میشیا بلا!!!
البته من که هنوز تربچه ندارم هم گاهی به این موضوع فکر می کنم!!!


سلام عزیزم
ممنون
هان منظورت از اون خوباشونه دیکه هههههه
سمي
18 اردیبهشت 90 12:31
مرگ عزيز خيي سخته بهتون تسليت ميگم
خدا شمارو براي همديگه نگه اره
پسمليو ببووووووووووووووس


سلام عزیزم
خیلی خیلی ممنون
آزاده
18 اردیبهشت 90 13:12
من هم همینطورم گلم .. گاهی اوقات به همسرم میگم ما 4 سال بدون بچه چطوری زندگی کردیم؟

روح خاله جونتون هم شاد باشه


سلام
اره دیگه وقتی بچه دار میشی تحمل اینکه پیشت نباشد
سخته
ممنون عزیزم
محمد گیان
18 اردیبهشت 90 14:42
سلام حسین جان مبارکه انشالله 120ساله بشی


سلام محمد گیان
چطوری
ممنون
نسترن
19 اردیبهشت 90 10:10
سلام آقا خوشگله. الهی صد سال زنده باشی. خوش گذشت خونه مامان جون؟


سلام خاله جون
ممنون
مامان ماهان
19 اردیبهشت 90 11:41
سلام خوبیییییییییییییییییی دوست جونم 3تا گل برای حسین مهربونم
سارا
19 اردیبهشت 90 11:59
سلام خانومی: خوبی؟گل پسرم چطوره؟
مامان آوا
22 اردیبهشت 90 2:43
مبارک باشه هم سه و سال و نیمگی گل پسرت هم قالب جدید و قشنگ وبلاگت راستی چرا آوا رو از لینکت حذف کردی؟؟؟ دیگه دوستم نداری خاله جونی؟؟؟؟؟


ممنون غزیزم
من تازه شما را لینک کردم عزیزم
ببخشید از قلم افتاده بود
مامان ماهان
22 اردیبهشت 90 9:34
سلام خدا خاله مهربونت و بیامرزه


ممنون عزیزم
خدا رفتگان شما را هم بیامرزه
آوين
24 اردیبهشت 90 13:21
سلام خدا بيامرزدشون از طرف ما حسين جون را ببوس
elmira
24 اردیبهشت 90 17:05
slm.kheyli pesare khoshgeli dari.khoda negahesh dare vasatoon.
mer30 k b man sar zadid


سلام عزیزم
خواهش میکنم