حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پسر مهربون من...

مهد کودک

1390/2/13 16:45
نویسنده : مامان
1,388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگ منریز

امسال تصمیم گرفتم برای مهدکودک ثبت نامت کنم چون هم خودت خیلی دوست داری بری

مهد و از پارسال تا حالا کله منو خوردی از بس گفتی من میخوام برم مهد کودک.... من کی

میرم مهد کودک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و هم به خاطر اینکه دیگه تو خونه خیلی

حوصلت سر میره و همش میخوای وقتت را با کارتون دیدن تلف کنی و از اونجایی که مامانی

 از اینکه شما وقتت داره تو خونه با کارای بیهوده تلف میشه عذاب وجدان گرفته  امسال پس

از مشورت با بابایی تصمیم گرفتیم اگه خدا بخواد از مهر ماه بری مهد کودک تا هم خودت به

ارزوت برسی و چیزای خوب و مفید یاد بگیری و هم مامان بتونه در غیاب شما یه کم از این

خونه که مثل باتلاق توش گیر کرده نجات پیدا کنه و البته دست از تنبلی برداره و یه کلاسی

ثبت نام کنه .                         بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

دیروز صبح با هم رفتیم به دوتا مهد سر زدیم یکیش خیلی به خونمون نزدیکه و تا خونمون

5 دقیقه فاصله داره .

خلاصه رفتم با مدیرش صحبت کردم و یه سری سوالات هم کردم و محیط مهدش را هم

دیدم .بد نبود ولی از اونجایی که مامان شما یه کم تو انتخاب این جور چیزا وسواس داره

این مهد خیلی به دلم نچسبید و اومدیم بیرون .

                 

بعدش رفتیم به یه مهد کودک دیگه که یکی از بهترین مهداست و تعریفش را خیلی شنیدم

ولی خوب یه کم به خونه ما دوره سرزدم .

خیلی خوشم اومد انگار خودت هم خیلی خوشت اومده بود .

از یه مامانی هم که نی نیشو اورده بود چند تا سوال در مورد مهد کردم اونم گفت خیلی از

این مهد راضی بوده فقط اینجا یه کم هزینه هاش بیشتره.

دیشب هم با بابایی صحبت کردم بابایی هم گفت هر جا که خودت صلاح میدونی بزارش

و گفت اشکال نداره هزینه هاش یه کم زیادتره مهم اینه که خوب باشه .ببین پسرم چه

بابایی گلی داری .قدرشو بدون عزیزم .عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

البته قصد دارم به چند جای دیگه هم سر بزنم ولی فعلا مهد پارسانا را انتخاب کردم.

فاطمه جون دختر خاله سمیه هم چند سال پیش همین مهد میرفت و خاله سمیه

می گفت خیلی مهد خوبیه.

دیگه هرچی خدا بخواد.

دوستت دارم یه عالمههههههههههههههههههههههههههههههههههه.ریز

اینم یه عکس از پسر گلم:

عکس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

نی نی گل
13 اردیبهشت 90 14:08
پسل پسلی یه سر به وبلاگ دوستت بزن تا لذت بازی کردن رو بچشی...
مامان شیدا
13 اردیبهشت 90 16:27
سلام دوست جونم خوبی؟ خوش به حال حسین جونم با این مامان و بابای گلش...بوسسسسسسسس


سلام عزیزم
ممنون گلم
مامان تربچه
13 اردیبهشت 90 18:50
سلام خانمی من هم با افتخار لینکت کردم
مامان ماهان
13 اردیبهشت 90 22:07
چه مامان و بابای مهربونی خدا حفظشون کنه


ممنون عزیزم
مامان فرشته
14 اردیبهشت 90 2:33
سلام عزیزم
کار خوبی کردی
مهد خوب خیلی روی بچه تاثیر داره
ممنون مامان مهربون
بوسسسسسس


سلام عزیزم
اره حالا خدا کنه خوب باشه.
شیرین مامان نیما
14 اردیبهشت 90 8:29
سلام عزیزم خیلی عالیه امیدوارم از رفتن به مهد لذت ببره.


سلام گلم
امیدوارم....
سارا
14 اردیبهشت 90 8:37
سلام عزیزم خوبی؟
وای چه کار خوبی من نمی دونم با طاها چکار کنم اصلا مهد کودک دوست نداره منم خیلی نگران وقت تلف کردنشم
راستی دیدی الکی الکی سه تا بچه دارم



سلام ممنون
اگه بتونی بزاریش مهد خیلی خوبه خودت هم
یه نفسی میکشی.
آزاده
14 اردیبهشت 90 23:06
سلام .. خيلي تصميم خوبي گرفتين
من پارسا رو از 3 سالگي گذاشتم مهد خيلي مفيد بود ولي اينكه فكر ميكني ميتوني نفس بكشي بايد به عرضتون برسونم سخت در اشتباهي



سلام
امیدوارم مفید باشه
چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا در اشتباهم؟؟؟؟؟؟؟
سارا
15 اردیبهشت 90 9:32
سلام عزیزم روبراهی؟حسین جونم چطوره؟


سلام عزیزم
ممنون خوبه سارا جون
مامان ماهان
15 اردیبهشت 90 13:44
تازه این جور دیر باز میشه یا مدتیه


یه مدتیه عزیزم
فکر کنم مربوط به قالب وبلاگت باشه.
مامان آنیسا
16 اردیبهشت 90 3:21
سلام عزیزم خوبی
کار درستی کردی عزیزم امیدوارم همیشه موفق باشی وشاد
حسین جونمو ببوس


سلام عزیزم
ممنون
انیسا جون چطوره
مامان آوا
16 اردیبهشت 90 17:38
چه فکر خوبی.کاش آوا هم زودتر بزرگ بشه بذارم بره مهد تا کلی سرش گرم بشه


اره عزیزم
خدا کنه مفید باشه
نسترن
24 اردیبهشت 90 9:19
سلام خانومی. خوب کاری می کنی. بچه رو اجتماعی می کنی.
بازاریاب اینترنتی ( شرکت فنی و مهندسی آراد )
26 اردیبهشت 91 20:23
باسلام خدمت شما خانواده فرهیخته . مژده . . . !!! آیا شما می دانید که کودک شما می تواند از سن 4 سالگی با مهمترین علم روز دنیا آشنا شود ؟! شرکت فنی و مهندسی آراد اولین برگزارکننده دوره های پژوهشی روباتیک در کشور ، در رابطه با برگزاری این دوره ها در تایستان 1391 با مهد پارسانا در حال رایزنی می باشد . ( شما می توانید با درخواست تشکیل دوره های روباتیک از مدیر مهد ، گام موثری را برای آینده فرزندتان بردارید ) به امید آینده ای روشن ...............................................