حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پسر مهربون من...

علایق

1390/2/8 14:20
نویسنده : مامان
463 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلمبهاربيست                   www.bahar-20.com    تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، بلاگر www.RoozFun.Com

تو این پست میخوام از بعضی علایقت برات بنویسم.(البته علایقت در این سن چون

ممکنه بعدا تغییر کنه)زیبا

رنگ مورد علاقه:آبی

غذاهای مورد علاقه:ماکارونی-اسنک - کوکو و البته تاز گیها هم هر وقت میریم

بیرون پیتزا میخوای.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

میوه مورد علاقه:هندونه

یعنی عاشق هندونه ای.یعنی فکر کنم اگه بپرسیم هندونه را بیشتر دوست

داری یا مامان و بابات را ؟؟؟؟ جواب بدی هندونه را.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

کارتون های مورد علاقه:برنارد-پت و مت-پلنگ صورتی. (مامانی هم دوست داره)

کتاب خیلی دوست داری بخصوص از نوع شعر.

ولی مجموعه کتابهای می می نی را خیلی دوست داری. مجموعه کتابهای

می می نی قصه های منظومی از بچه میمونی بازیگوش و شیطون است.

در هر کتاب مشکلی رفتاری از ((می می نی)) سر می زند و یا حادثه ای

پیش می اید که در نهایت او را ابدیده تر می سازد.

در میون این مجموعه هم کتاب می می نی   یه عالمه شیرینی     را خیلی

دوست داری.این کتاب باعث شده شما شکلات و شیرینی کمتر بخوری.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

عکس

اسباب بازی مورد علاقه:توپ-تفنگشِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے -حباب سازشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے=بادکنک

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

دیگه باید بگم که پاستیل و پفیلا ولواشک هم خیلی دوست داره البته مامانش

هم دوست داره.شِـــکـْـلـَکْ هــآے 
خــآنــــــومـے

نقاشی هم دوست داره.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پارک هم که میریم فقط میخواد سوار چرخ و فلک بشه.شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

عاشق حموم رفتن هم هست بخصوص با بابایی چون بابا جونی خیلی باهاش

تو حموم اب بازی می کنه.شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

باهمه علایقت دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان ابوالفضل
8 اردیبهشت 90 14:59
آفرین به پسر خوب که به کارها و چیزهای خوب علاقه داره


ممنون
مامان فرشته
9 اردیبهشت 90 3:09
سلام عزیز دلم
مطمئنی این پسر من نیست ؟
خیلی علایقش شبیه منه ههههه
فداش بشم من بوسسسسسسسس


سلام عزیزم
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟بوسسسسس
مامان ماهان
9 اردیبهشت 90 9:23
الهی چه پسر خوش سلیقه ای


ممنون خاله
سارا
10 اردیبهشت 90 10:11
الهی بگردمت خاله می می نی و هندوانه وپیتزا که مثل طاها بود قربونت برم گه عاشق حموم رفتنی این اصلا مثل طاها نبود


سلام عزیزم
ااااا طاها جون خاله حموم خیلی خوبه.
شیرین مامان نیما
10 اردیبهشت 90 11:05
سلام چه پست خوبی می خوام کپی کنم


سلام عزیزم
خواهش می کنم.
محمد گیان
10 اردیبهشت 90 16:42
سلام ماشالله 50 تا60درصد مثل محمد
مامان مانی جون
10 اردیبهشت 90 17:41
چه پسر با سلیقه ای هر چی خوبه رو دوست داره غیر از تفنگ که من باهاش خیلی مخالفم البته الان فقط به عنوان وسیله ء بازی بهش نگاه میشه
مامان فرشته
11 اردیبهشت 90 3:28
سارا
11 اردیبهشت 90 9:02
سلام عزیزممممممم قربون این گل پسر با این علایقش که مثل طاهای من بوسسسسسسس
مامان قندعسل
11 اردیبهشت 90 13:23
منم عاشق کتابای می می نیم تصیم دارم چند جلدشو بگیرمو واسه محمد از الان بخونم تا دوتامون ذوق کنیم و لذت ببریم
نازنین نرگس نفس مامان
31 اردیبهشت 90 20:15
چه پسمل با سلیقه ای