حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

پسر مهربون من...

امتحان دکترا

1390/1/25 13:01
نویسنده : مامان
826 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حسین عزیزم

الان که این پست را می نویسم بابایی مشغول امتحان دکتراست.

niniweblog.com

اخه امروز امتحان دکترا بر گزار میشه و بابایی بعد از چند سال امسال

تصمیم گرفت دکترا شرکت کنه.البته به قول خود بابایی امسال فقط  برای

اینکه تو ی فضای امتحان قرار بگیره و به نوعی با سوالات اشنا بشه شرکت

کرده و امیدی به قبول شدن نداره چون اصلا چیزی نخونده.البته حق داره اخه

بابایی از صبح تا اخر شب سر کاره و اینقدر کارش فشرده است که دیگه وقتی برای

درس خوندن نداره . صبح که میخواست بره کلی باهاش شوخی کردم و بهش امید دادم

که من می دونم تو می تونی

niniweblog.com

 که دیگه خندش گرفته بود.

niniweblog.com

 

.اخه بابایی لیسانس و فوقش را در

یکی از بهترین دانشگاهها گذرونده و همیشه تو تحصیلاتش موفق بوده.

وقتی بابایی اومد خواستگاری من قرار بود چند روز بعدش از پایان نامش دفاع کنه.اون موقع هم

درس میخوند هم کار می کرد.

niniweblog.com

 

من تو جشن فارغ التحصیلی بابا هم شرکت کردم.خیلی عالی بود .

از اون موقع تا حالا بابایی قصد داشته امتحان دکترا شرکت کنه ولی کار و زندگی

به اون این فرصت ارزشمند را نداده تا امسال که دیگه خدا خواست و امروز بعد از گذشت

چندین سال اون شرکت کرد.

صبح که بابایی داشت می رفت چند تا مداد و پاک کن و تراش اماده کرده بود با دیدن اونا

یاد روزی که میخواستم برم کنکور بدم افتادم

niniweblog.com

 وای چه استرسی داشتم.

niniweblog.com

برای بابا ارزوی موفقیت می کنم خدایا کمکش کن.

اینم یه عکس از امروز صبح که شما خواب بودی .قربونت برم گلم چقدر ناز و معصوم میشین

شما بچه ها وقتی خوابین.

         ax

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

atieh
27 فروردین 90 12:35
اگر به فکر رشد و تکامل فرزند خود هستید... باید امروز بدانید تا در آینده حسرت نخورید در وبلاگمان منتظر شما هستیم
مامان فرشته
27 فروردین 90 17:34
سلام عزیز دلم
ان شاا... که بابای مهربون قبول می شه و یه شیرینی توپ من رو مهمون می کنید


ممنون گلم .هر چی خدا بخواد
مامان قندعسل
28 فروردین 90 16:31
ایشالله بابایی پرفسوراشم بگیره....


ممنون عزیزم.