حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

پسر مهربون من...

بهتراز این نمیشه خودت باشی همیشه

1390/1/27 12:37
نویسنده : مامان
475 بازدید
اشتراک گذاری

     Glitter Butterfly                  

روزی که توی باغچه

گلها را بو می کردم

توی دل کوچیکم

هی ارزو می کردم

Colorful Mushroom

یه دفه یه شاپرک

اومد میون گلها

یواشکی به من گفت:

چرا نشستی تنها؟

Red and White Mushroom

چرا همش تو فکری؟

می خوای بشی یه اردک!

یه روز شبیه زنبور!

یه روز شبیه لک لک!

Cute Mushroom

یا که بشی مثل خرس!

لونه کنی تو غاری

مثل یه خرگوش از باغ

بری هویج بیاری

Purple Mushroom

برو یه آینه بردار

ببین خودت را در اون

ببین به تو چی داده

این خدای مهربون

Pink Mushroom

دعا بکن تو دنیا

خودت باشی همیشه

یه آدم مهربون

بهتر از این نمیشه

                            

                     Bear Tossing Flowers

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

موسسه خیریه
27 فروردین 90 13:14
سلام همونجوری که به کودکاتون عشق می ورزید به فکر کودکان یتیمی که پدر و مادر ندارن هم باشید موسسه خیریه حضرت زهرا(س) گچساران www.kheyrie.org 07423335854 09364078686
نسترن
27 فروردین 90 15:24
سلام خانومی. عالی بود.


ممنون نسترن جون.
مامان فرشته
27 فروردین 90 17:34
واییییییی چه شعر قشنگی دست شما درد نکنه مامان جون از طرف من حسین جونو ببوس
مامان فرشته
27 فروردین 90 17:35
قالب جدید هم مبارکهههههههه


ممنون عزیزدلم
سارا
28 فروردین 90 10:14
قالب جدید مبارک عزیزم راستی شعرتم خیلی قشنگ بود


ممنون عزیز دلم
محمد گیان
28 فروردین 90 13:30
سلام خاله سلام حسین جان خوبین قالب جدید مبارک چه شعر قشنگی خاله جان . خاله چند بار اومدم سر زدم موفق نشدم پیام بدم حسین جانو ببوسسسسسسسس


سلام عزیزم
ممنون گلم
مامان قندعسل
28 فروردین 90 16:29
خیلی قشنگ بود...دلم میخواد وقتی محمد بزرگتر شد این شعرو یادش بدم
مامان رادین
6 اردیبهشت 90 17:13
سلام خانمی . شعر خیلی زیبایی بود لذت بردم.


سلام عزیزم
ممنون