حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پسر مهربون من...

عکسهای تولد 3 سالگی

1389/12/9 10:03
نویسنده : مامان
448 بازدید
اشتراک گذاری

                                                     

                                                     تولد

 

                                          ax

                                                                      

                                                                                  ax

                                                          

هدیه مامان بابا یه دوچرخه که واقعا سورپرایز شدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نسترن
9 اسفند 89 13:03
مبارکه عزیزم. اما من نتونستم عکساتو ببینم. می دونم که خیلی قشنگی


مرسی خاله .
محمد گیان
9 اسفند 89 14:04
سلام مبارکه انشالله که صد ساله بشی عکسها را باز نمیکنه


خاله اگه صبر میکردی عکسم باز می شد .مرسی که سر زدید
محمد گیان
9 اسفند 89 16:08
سلام خاله آومدم صبر کردم راست کلیک کردم شو پیکچر زدم باز نشد که نشد که نشد نه نه ببخشید رفرش کردم درست شد به به چه عکسهای مبارکه کیکشو ببین