حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

پسر مهربون من...

مصیبت بزرگ از پوشک گرفتن

1389/12/4 11:17
نویسنده : مامان
453 بازدید
اشتراک گذاری

                       تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

از قبل ۲ سالگی خیلی ها بهم می گفتن پسرمو از پوشک بگیرم.مثلا یه دفعه تو ۶ ماهگی

این کارو کردم و یه دفعه بردمش دستشویی و سر لگن نشوندمش ولی اقا کوچولو از لگن

ترسید و فکر کرد لولو خور خورست و کلی هم جیغ زد ما هم بی خیال شدیم و گفتیم الان

وقتش نیست.از اون گذ شته گفته شده تا قبل دو سالگی دستگاه عصبی کودک برای از پوشک

گرفتن اماده نیست .

وقتی یکسال و نیمه شد دوباره تلاش کردم .می بردمش دستشویی و سر لگن مینشست

خوشبختانه دیگه نمیترسید و خوشش هم اومده بود .ولی مصیبت بزرگ اینجا بود که

اصلا نمیدونست جیش چیه و و قتی بهش میگم جیش بکن منظورم چیه؟ girl_impossible.gif

خلاصه گاهی اوقات ما با گل پسرمون نیم ساعت تو دستشویی می نشستیم و کلی

باش بازی می کردیم اتا اقا جیش کنه و ما هم کلی ذوق می کردیمو و براش دست

میزدیمتازه بعد از چند روز اقا کو چولو فهمید که جیش چیه ؟

بعد از اون دوباره پوشکش میکردم تا ۲ سالش شد و دیگه تصمیم گرفتم شروع کنم راستش

از اینکه زندگیم نجس بشه خیلی بدم میومد و لی چاره ای نبود و باید بازش میذاشتم.

خلاصه یه روز که از خواب بیدار شد پوشکش را باز کردم و بهش گفتم دیگه پوشک نداریم

وقتی جیش داشتی باید بری دشتشویی .اون روز هر ۲۰ دقیقه یکبار میبردمش دستشویی

اولش همکاری کرد ولی بعد وقتی میبردمش دستشویی جیش نمیکرد وقتی میومد بیرون

جیش می کرد .یه روز حسابی دعواش کردمو کلی سرش داد وبیداد کردمhysteric.gifاونم فقط

با تعجب نگام می کرد.girl_to_take_umbrage2.gifخلاصه بعد ۲ هفته موفقیت حاصل شد و گل پسر من تو این

زمینه هم راه افتاد ولی خونه اقوام که میخواستیم بریم پوشکش میکردم.ولی چند ماه بعد

دیگه حسین شب و روز کاملا خشک بود.

فقط باید بگم که باید صبر و حوصله به خرج داد و اموزش هم باید مداوم و پیگیرانه باشد.

 

                    تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

farshed
4 اسفند 89 12:45
سلام ممنون كه به زهرا سر زديد



خواهش میکنم.
مامان شایلی
4 اسفند 89 13:24
سلام صدیق جون.در این زمینه موفق باشی !!! ببوسش.



ممنون عزیزم.
مامان فرشته
5 اسفند 89 12:35
سلام هیییییییییییی آفرین حسین جونم بوسسسسسسس باریکلا پسر باهوش آفرین مامان با حوصله و صبور
محمد گیان
7 اسفند 89 10:01
سلام به حسین جان دوست عزیز مبارکه رهایی از دست پوشاک الان دیگه راحت نفس میکشه ههههه


الان یکساله داره نفس راحت میکشه.مرسی که سر زدید.
مامان فرشته
8 اسفند 89 15:08
سلام عزیز دلم خوبی ؟حسین جونمو ببوس
مامان ماهان
9 فروردین 90 17:12
ماهانم 2 سالشه باید شروع کنم ممنون که اطلاعات دادی