حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

پسر مهربون من...

روز جهانی کودک

1390/7/16 14:46
نویسنده : مامان
2,672 بازدید
اشتراک گذاری

               حسین جونم

 

 روزجهانی کودک مبارک

به مناسبت روز جهانی کودک امروز در مهد کودک حسین جان جشنی برپاشده بود...امروز باید بچه ها با لباس عادی نه با لباس مهد در مهد حاضر می شدن.نقاشی رو صورت انجام میشد و ازشون عکس می گرفتن.

خیلی جالب بود ...ظهر که رفتم دنبال حسین هرکدوم از بچه ها یه مدلی بودن...بعضی هاشون لباس عروسکی پوشیده بودن...بعضی لباس محلی ...و رو صورتاشون نقاشی شده بود.

حسین هم که گربه شده ....زیبا

                               

                                  حسین جان

 

                             

                                      حسین گلحسین گلم       

                      کودک من ای ایینه روشن بی غبار و ای ادامه وجود من دوستت دارم...

 

 حسین جونم روز تو و همه کودکان جهان مبارک...امیدوارم همه کودکان در سرتاسر  جهان همیشه شاد باشن.قلب

                                             

 

                                                  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

محمد گیان
16 مهر 90 15:13
سلام خاله سلام حسین جون خوبی مهد بهت خوش میگذره روزت کودک رو هم بهت تبریک میگم
مامان آوا
17 مهر 90 1:02
سلام عزیزم روزت مبارک .... پیشی دوست خوب من می شی؟؟؟؟
مامان آوا
17 مهر 90 1:02
سلام عزیزم روزت مبارک ......... پیشی دوست خوب من می شی؟؟؟
سمیه :مامان مسیح مقدس
17 مهر 90 3:45
¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ¦¦¦¦¦ عزیز خاله...روزت مبارک گلم ¦¦¦¦¦ .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ما آپیم با عکسهای جدید مسیح بیا پیشمون عزیزم
مامان آريا
17 مهر 90 9:07
عزيز خاله روز كودك و به تو پيشي كوچولوي دوست داشتني تبريك مي گم
سيد اميرعباس بابا
17 مهر 90 13:59
سلام دوست جونم خوبي؟؟؟ روز كودك و ميلاد امام رضا رو بهت تبريك ميگم... خوشحال ميشم يه سر بهم بزني... اين روزا خيلي مواظب خودت باش و لباس گرم بپوش كه سرما نخوري... دوستت دارم سيد اميرعباس
مامان محمدجان
17 مهر 90 14:24
روزت مبارک نفس طلا خیلی بامزه شدی عزیزم
مریم
17 مهر 90 15:03
سلام عزیز دل خاله روز کودک بر شما هم مبارک امیدوارم همیشه در سلامتی و خوشبختی زندگی کنی می بوسمت
مامان كيانا
17 مهر 90 15:26
به گوش دل ندا آمد، که یار دلربا آمد …. به درد ما دوا آمد، رضا آمد، رضا(ع) آمد خدا داد آنچه را وعده،‌ بشد در ماه ذیقعده … که آمد بهترین بنده، رضا آمد ، رضا آمد (روز كودك وولادت ستاره هشتم مبارك)
مامان ابوالفضل
17 مهر 90 15:58
سلام آقا پیشی گل روز جهانیت مبارک
محمد پوریا
17 مهر 90 16:23
سلام روزت مبارک خیلی ملوس شدی حتما خیلی هم بهت خوش گذشته یه سری به ما بزنی خوشحال میشیم موفق باشی
نازنین نرگس نفس مامان
17 مهر 90 21:38
وای چه گربه ملوسیالهیییییییییییی چه ناز
مادر کوثر
18 مهر 90 9:03
واس سلام عزیزم چه ناز شدی همیشه خوش باشی کوچولوووووووو مرسی از تبریک مامان مهربون
مامان گیسو
18 مهر 90 12:51
سلام صدیق جونم خوبی ؟ وای به خدا خیلی شرمنده شدم اینهمه دیر اومدم به حسین جونم تبریک بگم حسین جونم خاله رو ببخش به خدا دوستم خیلی کم می آم وب و هر وقت بتونم روزی به چند وب سر می زنم تا فردا نوبت چند وب دیگه بشه خودمم خیلی از اینکه وقت ندارم ناراحتم اما چاره چیه ؟ ممنونم شما یکی از بهترین دوست های منو گیسو هستین این بهم بارها ثابت شده دوستتون داریم بوسسسسسسسس
MARI
18 مهر 90 12:53
SALAM ROZET MOBARAK AZIZAM
شهرزاد مامان حسین
18 مهر 90 20:40
روز کودک مبارک حسین جون. مامانی پیشی کوچولوی خوشگل مارو ببوس
ماری
18 مهر 90 22:43
سلام خسته نباشید یه خواهشی داشتم اگه امکانش هست 1 دونه عکس دیگه بفرستید از حسین جون که طبیعی باشه واز فتوشاپ وسایت استفاده نکرده باشید اینجوری جذاب تره من دوست دارم حسین جون عکساش با حال باشه من خودم نور و وضوح تصویر رو دورست میکنم یه عکس ساده بدون هیچ گونه دست کاری ممنون گلم منتظر عکس خشگلش هستم
آزاده
19 مهر 90 13:37
سلام سلام سلام چه گربه ملوسییییییییییییی روزت هم بارک گلم
شیرین مامان نیما
19 مهر 90 16:09
سلام عزیزم خوشگل شدییییییییییییییییییییی
مامان نازنين
20 مهر 90 12:42
نگفتي تولد امام رضام مبارك البته بچه هام جاي خودشون
مامان ماهان عشق ماشین
21 مهر 90 9:19
مبارکت باشه خاله جون.(با کلی تاخیر) خیلی با مزه شدیهااااااا
مامان امیر علی
11 آذر 90 16:58