حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

پسر مهربون من...

گفتگو با خدای مهربان...

1390/7/22 10:26
نویسنده : مامان
1,557 بازدید
اشتراک گذاری

 

گفتم: خدای من، دقايقی بود در زندگانيم که هوس می کردم سر سنگينم را که پر از دغدغه ديروز بود و هراس فردا، بر شانه های صبورت بگذارم، آرام برايت بگويم و بگريم، در آن لحظات شانه های تو کجا بود؟

دنیای زیبا گفت: عزيز تر از هر چه هست، تو نه تنها در آن لحظات دلتنگی، که در تمام لحظات بودنت بر من تکيه کرده بودی، من آنی  خود را از تو دريغ نکرده ام که تو اينگونه هستی.

من همچون عاشقی که به معشوق خويش می نگرد، با شوق تمام لحظات بودنت را به نظاره نشسته بودم.

گفتم: پس چرا راضی شدی من برای آن همه دلتنگی، اينگونه زار بگريم؟

دنیای زیبا گفت: عزيزتر از هرچه هست، اشک تنها قطره ای است که قبل از آنکه فرود آيد، عروج می کند، اشکهايت به من رسيد و من يکی يکی بر زنگارهای روحت ريختم تا باز هم از جنس نور باشی و از حوالی آسمان، چرا که تنها اينگونه می شود تا هميشه شاد بود.

گفتم: آخر آن چه سنگ بزرگی بود که بر سر راهم گذاشته بودی؟

دنیای زیباگفت: بارها صدايت کردم، آرام گفتم از اين راه نرو که به جايي نمی رسی، تو هرگز گوش نکردی و آن سنگ بزرگ فرياد بلند من بود، که عزيز از هر چه هست، از اين راه نرو که به ناکجاآباد هم نخواهی رسيد.

گفتم: پس چرا آن همه درد در دلم انباشتی؟

دنیای زیباگفت: روزيت دادم تا صدايم کنی، چيزی نگفتی، پناهت دادم تا صدايم کنی، چيزی نگفتی، بارها گل برايت فرستادم، کلامی نگفتی، می خواستم برايم بگويی، آخر تو بنده من بودی، چاره ای نبود جز نزول درد، که تو تنها اينگونه شد که صدايم کردی.

گفتم :پس چرا همان بار اول که صدايت کردم درد را از دلم نراندی؟

دنیای زیباگفت: اول بار که گفتی خدا آنچنان به شوق آمدم که حيفم آمد بار دگر خدای تو را نشنوم، تو باز گفتی خدا و من مشتاق تر برای شنيدن خدايی ديگر، من اگر می دانستم تو بعد از علاج درد هم بر خدا گفتن اصرار می کنی، همان بار اول شفايت می دادم.
گفتم :مهربانترين خدا، دوست دارمت ...

دنیای زیباگفت: عزيز تر از هر چه هست، من دوست تر دارمت  ...

 

                                                   دنیای زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان ماهان عشق ماشین
22 مهر 90 12:27
خدا جون دوست داریم.و میدونیم خودت حواست به بچه های ما هست.پس سفارش نمیکنیم.
مامان امیرناز
22 مهر 90 14:06
سلام خیلی قشنگ بود واقعا لذت بردم خدا پسرتون حفظ کنه به ما سر بزنین
شهرزاد مامان حسین
22 مهر 90 15:58
با این که این متن رو قبلا خونده بودم اما به قدری زیباست که دوباره از دیدنش لذت بردم
نازنین نرگس نفس مامان
22 مهر 90 23:41
خیلی زیبا بود
متین وروجک
23 مهر 90 8:50
خیلی قشنگ بود مرسی
شيرين مامان نيما
23 مهر 90 13:12
سلام خوبين؟ خداوند نگهبان زندگيتان
مامان محمدرضا
23 مهر 90 15:15
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
مامان شیدا
24 مهر 90 0:20
با این نوشته های قشنگت غوغا به دلم کردی مرسسسسسسسسسی بوسسسسسسسسسس
مامان سید ابوالفضل
24 مهر 90 2:33
خیلی زیبا نوشتی عزیزم
مامان آوا
25 مهر 90 1:50
بغضم شد خیلی با احساس بود
مامان آريا
25 مهر 90 10:24
خيلي قشنگ بود دستت درد نكنه خداجون همه اميدمون به خودته هواي فرشته هايي كه دستمون سپردي و داشته باش
آزاده
25 مهر 90 12:49
خیلی زیبا بود عزیزم حسین گلم خوبه؟؟؟ خیلی به ما لطف داری بوسسسسسسسسس
مامان محمدجان
26 مهر 90 12:42
خیلی زیبا بود عزیزم ممنون
مامان شیدا
26 مهر 90 13:02
خانومی آپ نمیکنی؟



سلام شیدا جون...انشالله به زودی
مامان محمدباقر
26 مهر 90 16:13
سلام متن قشنگی بود ممنونم بوس برای حسیــــــــــــن عزیز و مامانــــــــــــش
مامان محمدباقر
26 مهر 90 17:03
ممنونمX
مادر کوثر
27 مهر 90 11:27
مامان حسنی
30 مهر 90 19:08
سلام چقدر این متن قشنگه هربارمی خونم تازگی داره