حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه سن داره

پسر مهربون من...

این روزها...

1390/7/9 15:27
نویسنده : مامان
1,184 بازدید
اشتراک گذاری

           حسین جان     

سلام به پسر دوست داشتنیمzibazibaziba

یه هفته است که حسین جان میره مهد ...خداروشکر خیلی خوشش اومده .هرروز که میرم دنبالش تا از مهد بیارمش خونه تا منو میبینه میگه فردا هم میخوام برم .منم با ذوق و شوق بهش میگم چشمممم.حتما فردا هم میبرمت.فعلا یه شعر هم یاد گرفته که اولین شعریه که بهشون یاد دادن.زیبا

شعرش اینه : من  کودک خوش زبانم       پرورده ایرانم

                    میرم به کودکستان         با مامان مهربان            ziba

              دنیای زیبا   

اینم برنامه هفتگی حسین

 

                 برنامه هفتگی

اول تصمیم داشتم همیشه خودم با ماشین ببرمو بیارمش ولی دیدم ناجوره ...چون روزی دودفعه باید بیام تا مهد و دو دفعه همون مسیر را برگردم و فاصله مهدتا خونه هم تقریبا زیاده.برای همین تصمیم گرفتم براش سرویس بگیرم.حالا هنوز هم مرددم تا ببینم چی میشه؟؟؟

            دنیای زیبا

مامانی هم از غیبت حسین استفاده کرده و  تصمیم گرفته طراح بشه برای همین کلاس طراحی ثبت نام کرده...دو جلسه هم رفتم البته از مقدماتی شروع کردم و فعلا دارم خطوط افقی عمودی میکشم ...تا طرح بکشم خیلی مونده.چشمک

حسین گلم ...عزیز مامان   همیشه دوستت دارم ziba.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

شکوه مامان ارمیا
10 مهر 90 11:11
سلام
چه برنامه جالبی داره مهدشون.
امیدوارم که حسین جان موفق باشه توی همه مراحل زندگیش


شیرین مامان نیما
10 مهر 90 12:22
سلام عزیزممممممممممم موفق باشی
مامان محمدجان
10 مهر 90 18:12
سلام عزیزم مبارکه ایشالله دانشگاه رفتنت
آزاده
10 مهر 90 23:03
اينا براي مامان طراح و اينا هم براي گل پسر زرنگ و با هوشششش
هدیه
11 مهر 90 11:51
تبریک می گوییم شما برای دریافت پکیج کامل خدماتی نی نی عکس به صورت رایگان به مناسبت افتتاحیه انتخاب شده اید. برای دریافت هدیه بدون در نظر گرفتن هزینه آن ثبت نام کنید لینک ثبت نام: http://www.niniaks.net/1/ خدمتی جدید از سایت نی نی عکس طراحی گالری عکس از کودک دلبندتان با افکت های ویژه. اختصاص فضا بر روی اینترنت برای عکس های کودکتان. اختصاص آدرس مشخص به نام کودکتان برای گالری عکس. قرار گرفتن عکس کودکتان درون قاب بر روی صفحه اول سایت. لینک گالری عکس از صفحه اول به گالری عکس کودکتان. طراحی بنر به صورت جاوا و اختصاص کد برای قرار دادن لینک کودکتان بر روی صفحه وبلاگ شخصی. منتظر حضور گرمتان هستیم
محمد گیان
11 مهر 90 14:43
سلام خاله سلام حسین جون خوبین حسین جون مبارکه تبریک میگم موفق باشی
شهرزاد مامان حسین
11 مهر 90 18:48
ای جونم. چقدر خوب که مهدشو دوست داره
مامان ماهان عشق ماشین
12 مهر 90 6:48
سلام.خداروشکر که مهد حسین جون خوبه.عزیزم من هم دلم نمیخواد ماهان رو اون مهدی که گفتم بذارم ولی فعلا مجبورم.چون پرستارش رفته کربلا و تا آبان نمیاد و تو شهرک کوچکی که ما هستیم فقط همین یک مهد برای این رده سنی هست.یه مهد هم برای بچه های زیر 3 ساله که از این فجیع تره.موندم چکار کنم.
حالا این هفته رو دست و پا شکسته رفتم سر کار.ولی از هفته دیگه مجبورم 6 و نیم صبح بذارمش.
همه فامیلمون هم شیرازن و گرفتار.کسی نیست که بتونه این مدت برام نگهش داره.
راستی اگر براتون زحمتی نیست میشه برنامه کلاسی گروه 3 سال رو هم عکس بگیرین.ببخشید که این درخواست رو میکنم ولی میگم شاید بتونم به مهد ماهان پیشنهاد بدم.
اگر تونستین ممنون میشم آدرس عکس آپلود شده رو برام بذارین.


سلام عزیزم
خانومی ببخشید که من اون حرفو زدم .
برنامه هفتگی حسین که 4 ساله را داده بودن به خودشون تا بیارن خونه.یعنی جایی برنامه ها را نزدن که من عکس بگیرم.حالا اگه شد حتما اینکارو میکنم.

مامان آريا
12 مهر 90 9:32
خدارو شكر كه حسين جون از مهد خوشش اومده چه برنامه هفتگيه جالب آفرين ماماني كه از غيبت حسين استفاده كردي و رفتي كلاس طراحي بوس براي پسر خوب و خوشگل و زرنگم
آزاده
12 مهر 90 10:15
مامان ماهان عشق ماشین
12 مهر 90 14:17
سلام دوست عزیز.من اصلا از اینکه گفته بودین ماهان رو اون مهد نذارم ناراحت نشدم.تازه خوشحال هم شدم که دیدم شما هم با من هم نظرید.ولی چه کنم از اجبار.
مادر کوثر
12 مهر 90 15:12
سلام عزیزم خوبی؟ وبلاگت رو خیلی دوست دارم و همیشه میام سر میزنم اگه کوثر جون بذاره نظر هم حتما میدم به ما هم سر بزن خوشحال میشم نظر خوشگلتو بخونم.
مامان پریا
12 مهر 90 16:06
سلام مامان مهربون خیلی خوبه که از مهد راضیه آخه بچه ها هر چی بزرگ تر می شن سخت تر از ماماناشون جدا می شن موفق باشین هم آقا حسین گل و هم شما تو طراحی
مامان نازنين
13 مهر 90 2:36
سلام خانومي من دوباره اومدم خدا رو شكر كه حسين جون از مهد خوشش اومده اينم خودش نعمتيه اگه نمي خواست بره حالا بيا و درستش كندر هر صورت از طرف من و نازنين ببوسش دلمون براتون تنگيده


سلام خوبین
ما هم همینطور.ایشالله بشه همدیگه را بینیم.
مامان آنیسا
13 مهر 90 5:47
بوسسسسسسسسسسس برای حسین جووونم امیدوارم مدسه خوب باشه امسال گل پسر
مامان کيانا
13 مهر 90 8:18
خيلي خوب کاري کردي عزيزم ......الهي حسين گلم هميشه سلامت وشاد باشه...شما هم توي کار ت موفق باشي
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
13 مهر 90 10:36
سلام صدیق جان خسته نباشی عزیزم ، من که توی این هفته اولی حسابی درگیر این مهد رفتن محمدرضا بودم ، از جمعه که باباش رفت همه کارها افتاد گردن من ، این رانندگی و بردن و آوردنش همونطوری که گفتی سخته ولی من نمیتونم به سرویسها اعتماد کنم ، تازه روزهایی که کلاس دارم هم چون خودم توی شهر هستم ترجیح میدم ببرم و بیارمش ولی شما اگه از من شجاع تر و واقع بین تر باشی خیلی خوب میشه بتونی سرویس بگیری ، هرچی کمتر خسته باشی انرژِی بیشتری برای حسین نازنینم داری چقدر حرف زدم....... موفق باشی عزیزم
سيد اميرعباس بابا
13 مهر 90 18:28
سلام دوست جونم... خوبي؟؟؟ عيدت مبارك باشه... با قسمت هفتم خاطراتم منتظر حضورت هستم... بهم سر بزن... مواظب خودت باش زمستون اومده سرمانخوري دوست كوچيكت سيد اميرعباس
مادر کوثر
14 مهر 90 13:44
چقدر دوست داشتنی است روزهای آمدنت! کاش می‏توانستم هر سال، روز تولدت را در حرم نفس بکشم! شب تولد تو که می ‏شود، حرمت از آسمان پر ستاره نیز پرستاره ‏تر می ‏شود. چقدر آدم اینجاست که در هفت آسمان، غیر از تو ستاره‏ ای ندارد. تو امشب به دنیا آمدی تا ستاره ی همه بی‏ ستاره ‏ها باشی..میلاد هشتمین خورشید پیشاپیش مبارک
مامان ماهان
15 مهر 90 16:36
الهی همیشه موفق باشی عزیزم
نازنین نرگس نفس مامان
15 مهر 90 23:40
از عرش سلام سرمدی آوردند ..... آیینه ی حُسن سرمدی آوردند با آمدن رضا(ع) از باغ بهشت ..... یک دسته گل محمدی آوردند ..... میلاد نور مبارک