حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه سن داره

پسر مهربون من...

باغ پرندگان

1390/6/13 12:04
نویسنده : مامان
686 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلمدنیای زیبا

5 شنبه با عمو مهدی و زن عمو و مهرداد و مامان جون رفتیم باغ پرندگان.

البته مامان یه دفه دیگه باشما البته وقتی شما توی دلم بودی رفته بود.

ولی خوب میخواستیم تو و مهردادو ببریم تا از نزدیک پرندگان مختلفو بینید.

زیبازیبا

اونجا یه اسب بود که شما و مهرداد سوارش شدید و حسابی کیف کردید.

حن

اینهم یه عکس تیپ سوارکاری..البته با کمی ترس

حسین

دنیای زیبا

حسینم

حسین در حال تعقیب پرندگان بینوا

حسین

اینم خانوم طاووس خوشگل که البته پرهاشو برامون باز نکردناراحت

حسین در کنار یه خونه قدیمی

حسین

فلامینگوها

حسین و پر طاووس

حسین

دنیای زیبادنیای زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان زهرا نازنازی
13 شهریور 90 17:39
همواره شاد و سلامت باشید
مامان گیسو
13 شهریور 90 18:05
سلام عزیزم خوبی ؟ وای حسین جونم خوش به حالت ان شاا... همیشه برید گردش و همیشه لبتون خندون باشه دوستتون دارم خیلی ممنونم که همیشه همراه من و گیسو جون هستین بوسسسسسسسسسسس
مامان پارسا جون
13 شهریور 90 20:54
چه جای باحالیه حسین جون عکسات خیلی ماه شده
ماری
14 شهریور 90 0:07
سلام حسین جون حالش خوبه عکسایه نازش تویه البوم ثبت شد منتظر عکسای جدیدش هستیم اگه امکانش هست منو با اسم آلبوم عکس بچه های باهوش و زرنگ لینک کنید مرسی
شیرین مامان نیما
14 شهریور 90 8:06
سلام خوش باشین. چه عکسای قشنگی شده.
محمد گیان
14 شهریور 90 9:08
سلام خاله خوبی حسین گلت چطوره خوبه از طرف من ببوسش. به به چه جای قشنگی عکسهاتون خیلی قشنگ شده حسن جون اسبو محکم بگیر
مامان آريا
14 شهریور 90 13:42
هميشه به گردش و تفريح قربون پسرسواركارم برم عكسات خيلي خوشگل بودن عزيزم
مامان ماهان عشق ماشین
14 شهریور 90 15:05
ان شاا... همیشه برید گردش و همیشه لبتون خندون باشه
مامان ابوالفضل
14 شهریور 90 15:41
سلاممممممممممم خوش به حالت حسین جون چه باغی رفتی من عاشق اسبم
مامان قندعسل
14 شهریور 90 16:10
واااای یادش به خیر خیلی جای قشنگیههههههههههه
مامان آبتین
15 شهریور 90 0:02
وااااااااای من عاشق باغ پرندگان اصفهانم منم سه سال پیش اونجا بودم خیلی باحال بود عزیزم حسین جون منم سوار اسب شدم درست عین تو و لی با این تفاوت که اون طاووس برا ما پرهاش بازکرد من عکسشو دارم البته ما هنوز آبتین جون رو نداشتیم
مامان آبتین
15 شهریور 90 0:04
حسین جون یادم رفت بگم عکسات خیلی ماه شدنننننننننن
مامان ماهان
15 شهریور 90 8:43
الهی همیشه گردش باشه عزیزم خیلی ماهی حسین جووووووووووونم
آرتین خان
15 شهریور 90 23:42
سلام عزیزم درباره کاناپ کوکتل پنیر پرسیده بودی
خمیر پیتزا میگیری آماده میکنی و برش میدی و لاش از کوکتل و پنیر و فلفل دلمه و قارچ و در کل مخلفات پیتزا مثل آویشن و ... استفاده میکنی البته میتونی هر کدوم رو نخواستی حذف کنی و در آخر سرخشون کنی ... به به هوس کردم


ممنون عزیزم
mamani helena
16 شهریور 90 13:05
salam khale joon khosh be halet man 8 sale pish raftam baghe parandegan onam dorane daneshjoyim bod .daste mamno baba dard nakone ke shomaro mibaran gardesh.ba ejazat linket kardam azizam
نازنین نرگس نفس مامان
17 شهریور 90 21:28
همیشه به گردش و سوارکاری و بدو بدو کردن دنبال پرنده هاخوش باشی مهربون
آزاده
17 شهریور 90 22:52
سلام عزيزم چقدر اين باغ پرندگان جاي جالبيه من كه خيلي دوستش دارم خوش بحالتون ببخشيد گلم نگرانتون كردم مشغله كاريم زياد بود حسين گلم و ببوسسسسس