حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

پسر مهربون من...

خاطره یک روز

1390/5/14 0:50
نویسنده : مامان
670 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامانزیبا

2 هفته پیش عصر جمعه حوصلمون سر رفته بود ...به بابایی پیشنهاد دادم پاشیم بریم

میدون امام ...اخه خیلی وقت بود نرفته بودم ...میگن کوزه گر از کوزه شکسته اب

میخوره ...حالا جریان ماست .تو شهر خودمونه و خیلی کم میریم.

میدونی  خیلی خوشم میاد ...بهم احساس ارامش میده.زیبا

یه عالمه توریست و مسافر اونجا بودن.

درشکه هایی هم که دور میدون میچرخیدن توجه شما را به خودشون جلب کرده بودن

همش میگفتی بابایی بریم سوار اسب بشیم.

حسین

مسجد شیخ لطف ا... در پشت سر حسین

                     حسین

                    گنبد مسجد امام پشت سر حسین

حسین

سوار درشکه هم شدیم...خیلی باحالهز

ولی حسین قانع نشد و گفت من میخواستم سوار اسبش بشم...زز

بعد هم رفتیم سفره خونه سنتی و میرزا قاسمی و کباب با دوغ محلی

سفارش دادیم که میرزا قاسمیش خیلی به من چسبید اخه من خیلی دوست دارمز

 ولی حسین خوشش نیومد.

حسین

سفره خونه سنتی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
14 مرداد 90 1:05
سلام حسین جون پسر مهربون من. دوباره رفتی میدون امام جای منو خالی کن از اون بستنی هاشم بخور.چند سال پیش من برای سه سال تو شهر شما زندگی کردم. خیلی عالی بود. خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی.
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
14 مرداد 90 1:07
آدرس من http://sadaf89.niniweblog.com بمن سربزنین.
مامان آنیسا
14 مرداد 90 1:53
سلام دوست خوب من با دیدن این عکسها خیلی دلم هوای اصفهانو کرد.انشاا... همیشه بهتون خوش بگذره ماهم شهریور ماه میایم اصفهان . یه دنیا گل هدیه به حسین جون ومامان از گل بهترش
سارا
14 مرداد 90 11:43
امیدوارم همیشه شاد باشید دوست گلم
مامان ماهان عشق ماشین
14 مرداد 90 11:47
همیشه به شادی و گشت و گذار.
مامان زهرا نازنازی
14 مرداد 90 13:48
مامان قندعسل
14 مرداد 90 15:34
سلام یادش به خیر فروردین 87 اومدیم اصفهان خیلی خوش گذشت ...میدون امام و درشکه ها و بریونی و...
مامان سید ابوالفضل
14 مرداد 90 19:24
سلاااااام حسااااابی بهتون خوش گذشته نوش جون بوسسسس
مامان حسنی
14 مرداد 90 21:24
سلام به سلامتی انشالله همیشه خوش باشین
مامان نسترن
15 مرداد 90 0:13
سلام خانومی.
خوشبحالت من عاشق اصفهانم.
راستی زاینده رود هنوز خشکه؟



اره عزیزم ...متاسفانه امسال تابستون
زاینده رود خشک بود.
مامان نازنين
15 مرداد 90 2:06
سلام دوست جون خوبي دلم برا تنگيده ديگه نيومدي اين طرفا راستي طاعاتتون قبول به پيشنهادت گوش دادم
مامان پارسا جون
15 مرداد 90 12:37
سلام دوست گلم ممنون از تبریکتون لینکتون کردم
شيرين مامان نيما
15 مرداد 90 12:59
سلام خوبين؟ منم ميرزا قاسمي
الهام مامان رامیلا
15 مرداد 90 15:17
سلام مامان حسین ممنون که به ما سر زدید شما هم وب زیبایی دارید راستی من پدرم کاشانیه و اصفهان هم می یام جای قشنگیه پسر گلتم از طرف من ببوسش بازم پیش ما بیا خوشحال می شم .
مامان علي
15 مرداد 90 22:16
سلام مامان حسين.صداي قرآن خوندن حسين رو شنيدم.خيلي قشنگ مي خوند.انشاالله برنده بشه
مامان ماهان
15 مرداد 90 23:37
سلام عزیزم وای من اصفهان و خیلی دوست دارم یکی از بهترین شهرهای ایرانه خیلی خوشگل و زیباست حسین جونم چقدر ناز شدی گلم نووووووووووش جونت صدیق جونم
مامان و بابای محمد
15 مرداد 90 23:54
سلام حسین جونم، انشاءالله همیشه به شادی و گردش و خوشگذرونی باشی عزیم و تنت همیشه سالم با گلم من از میدون امام خیلی خوشم میاد آخه له منم آرامش میده ولی پل خاجو رو بیشتر دوست دارم چون اون ارامش بیشتری بهم میده مخصوصاً اگه زاینده رود آب داشته باشه و یکی هم زیر پل آواز بخونه راستی ممنون که به وبلاگ محمد سرزدی، بازم منتظرتیم
آزاده
16 مرداد 90 12:22
سلام ... منم میدون امام و خیلی دوست دارم یه سری اومدم از تمام جاهای میدون عکس و فیلم گرفتم واقعاً زیباست ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید حسین گلم و ببوسسسسسسس
شکوه مامان ارمیا
16 مرداد 90 13:01
همیشه شاد باشید عزیزم
مامان آريا
16 مرداد 90 13:33
هميشه به گردش و تفريح عزيز خاله عكساتم خيلي خوشگل و ناز شدن
مامان آوا
22 مرداد 90 21:40
منم اونجا رو دوست دارم