حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پسر مهربون من...

تبریک

1390/3/25 13:05
نویسنده : مامان
640 بازدید
اشتراک گذاری

                                                              پدر ای چراغ خونه!

                                   با تو زندگی یه باغه..بی تو سرده مثل زندون

                                هرچی دارم از تو دارم...تو بهار ارزوها

                                 هنوزم اگه نگیری دستامو ...می افتم از پا

                                             روزت مبارک پدر عزیزم    

                              

 

                                       همسر عزیز و مهربانم

                               ای یار و یاور همیشگی من در زندگی

                             یا یه عالمه عشق و احساس و مهر

                                     تنها می گم دوستت دارم

                                             روزت مبارکز

 

پسر گلم ...عزیز مامان...تو یی که همش منو بوس می کنی و

می گی مامان من خیلی دوستت دارم و این بهترین هدیه دنیا

برای من است..میخوام بدونی که منم عاشقتم.

بزرگ مرد کوچکم روزت مبارک.امیدوارم راه مولایت علی (ع)را

که را ه سعادت است ادامه دهی و همانند او جوانمرد و رادمرد

باشی.

 عکس                          

        

                 

                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان زینب
25 خرداد 90 12:43
سالروز ولادت حضرت علی (ع) بر شما و خانواده مبارک باشه
مامان سید ابوالفضل
25 خرداد 90 20:54
میلاد با سعادت مولود کعبه مولی الموحدین ،امیرالمومنین، امام علی (ع) محضر امام عصر و الزمان، امام الانس و الجان حجت ابن الحسن العسکری حضرت مهدی عجل الله تعالی فرج و تمام عاشقان حضرت تبریک وتهنیت باد. روز پدر مبارک
مامان تربچه
25 خرداد 90 21:41
ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است جان من، جانان من، روح و روان من علی لست تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی شکر لله حاصل عمر گران من علی است عیدت مبارررررررررک
مامان فرشته
26 خرداد 90 3:51
سلام عزیز دلم خوبی ؟ چه خبرا ؟ حسین جونم چطوره منم روز پدر رو به همه باباهای خوب دنیا تبریک می گم بوسسسسسسس
آزاده
26 خرداد 90 16:23
دلم شده غرق سرور و شعف کعبه شده بهر علی یک صدف مرغ دلم رها شده به سوی ایوان باصفای شاه نجف ولادت با سعادت مولاي عاشقان، امير مؤمنان، علي عليه السلام، مبارک باد.
مامان علي
26 خرداد 90 17:42
روز باباجونت و خودت مبارك
شهرزاد مامان صدرا کوچولوی قهرمان
26 خرداد 90 18:17
سلام مامان حسین عیدتون مبارک ممنون که به صدرا سر زدی. پسر تو و همه نی نی ها برنده بودن نازنینم . صدرای منم خوش شانسی آورد. انشاا... دفعات بعدی اسم حسین جونم جز برنده ها باشه.ببوسش. لینکتون میکنم تو هم اگه دوست داشتی.
مامان شیدا
26 خرداد 90 23:54
سلام صدیق جونم خوبی خانومی منم روز مرد و پدر رو تبریک میگم .حسین جونمو ببوس.
مامان زهرا نازنازی
27 خرداد 90 4:43
مامان آوا
27 خرداد 90 12:30
سلام گل پسرم......روز بابا جونی مبارک... انشالله همیشه شاد باشی
مامان حسني
28 خرداد 90 10:17
سلام عيدتون مبارك هميشه خوش باشين
محمد گیان
28 خرداد 90 11:01
سلام خوبین روز بابا جونی مبارک حسین جان
مامان ماهان
29 خرداد 90 0:35
سلام روز سه مرد زندگیت مبارک عزیزم خدا حفظشون کنه
بابای حسین
1 تیر 90 18:21
سلام بر حسین سرچشمه تمام خوبیها و سلام بر مادر حسین که حسین از او درس غیرت و آزادگی آموخت. خیلی ممنون گلم از اینکه به یاد بابائی بودی و برام تبریک ثبت کردی همچنین شما همسر عزیزم من هم دوستتون دارم
شيرين مامان نيما
6 تیر 90 10:26
واي خداي من چقدر تو نازي


ممنون عزیزم
شيرين مامان نيما
6 تیر 90 10:27