حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

پسر مهربون من...

برگشتن مامان جون

1390/3/24 18:16
نویسنده : مامان
836 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حسین جان

مامان جون و همسفریهاشون شنبه برگشتن...خدارو شکر

مامان جون زیارت قبول...

نمیدونی چقدر دلم براشون تنگ شده بود...Smiley

دست مامان جون هم به خاطر سوغاتیهای خوشگلشون درد نکنه ....بیشترش مربوط

به حسین میشد..

این چند روز ما خونه مامان جون بودیم و مشغول مهمونداری...حسین و نرگس هم حسابی

با هم بازی کردن...

امروز فرصت پیدا کردم بیام و خبر برگشتنشون از سفر حج را بنویسم...زیبا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

سارا
24 خرداد 90 20:26
به به چشمتون روشن زیارتشون قبول
همیشه شاد باشید
بوسسسسسسسسسس


ممنون عزیزم
قربونت برم سارا جون
مامان شازده کوچولو
24 خرداد 90 22:19
سلام عزیزم
چشمت روشن
ان شاالله باز هم قسمت شما و همچنین مامان گلتون بشه


سلام عزیزم
ممنون.انشالله
مامان تربچه
24 خرداد 90 22:35
چشمتون روششششششششن
از طرف من هم زیارت قبول بگو به مامانت


ممنون خانومی.چشم
مامان ماهان
25 خرداد 90 0:38
به به چشمتون روشن
زیارتشون قبول باشه
خوش به حالت حسین جونم


سلام عزیزم
ممنون گلم
آزاده
25 خرداد 90 8:33
سلام عزیزم ... خدا رو شکر به سلامتی برگشتن زیارتشون قبول و چشم شما هم روشن
=========
ببخش گلم دیر بهت سر زدم یه کم گرفتار بودم
حسین گلم و ببوسسس


سلام خانومی
ممنون گلم
خواهش می کنم عزیزم.همیشه منو شرمنده کردی
متين وروجك
25 خرداد 90 8:59
زيارت قبول حق


ممنون عزیزم
محمد گیان
25 خرداد 90 10:19
سلام انشالله که قسمت شما هم بشه حسین جان
ولادت حضرت علی و روز پدر رو تبریک می گم


سلام عزیزم
ممنون .من هم به شما تبریک می گم
مامان حسني
25 خرداد 90 11:14
سلام چشم ودلتون روشن به سلامتي وخوشي انشالله هميشه خبراي خوب باشه



سلام ممنون عزیزم
مامان قندعسل
25 خرداد 90 17:36
چشمت روشن صدیق جون الهی قسمت همه ی عشاق بشه
شيرين مامان نيما
6 تیر 90 10:27
چشمتون روشن
مامان نازنين
6 تیر 90 11:42
سلام عزيزم اختيار داريد زحمت كشيديد عكس هام چطور بود زحمتهاتو كه حرام نكردم جيگر ؟




سلام خانومی
نه بابا اختیار دارین