حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

پسر مهربون من...

تولد نرگس جون

1390/2/3 20:56
نویسنده : مامان
1,280 بازدید
اشتراک گذاری

 ax

روز ۵ شنبه اول اردیبهشت تولد ۴ سالگی نرگس عزیزم (دختر خاله حسین)

بود .

نرگس جون ۶ ماه از حسین بزرگتره .

۵ شنبه ساعت ۴ من و حسین رفتیم خونه  خاله الهه

 چون خواهری گفته بود تو زودتر بیا

بقیه مهمونا هم دیگه از ساعت ۵ یکی یکی اومدن.

خیلی خیلی خوش گذشت و البته فکر کنم از بس شیرینی و شکلات

و کیک خوردیم به اضافه یه عصرانه مفصل هممون یه کیلویی اضافه کردیم.چند

تا عکس.هورااااااااااااااا

ax

ax

ax

از سمت راست (علی جون-نرگس جون-فاطمه جون-محلا جون و حسین جونم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان فرشته
3 اردیبهشت 90 21:03
سلام عزیز دلم خوبین ؟
مبارکههههههههههه ان شاا... همیشه شادی و جشن باشه بوسسسسسسس


سلام گلم
ممنون مامان فرشته جونم.همینطور شما.
ღ دانیال عشق عمه رویا ღ
3 اردیبهشت 90 21:24
سلام مرد کوچک خوبی حسین جان؟؟ الهی انشاالله تولد خودت آقا...تبریک میگم میبوسمت


سلام عزیزم
ممنون .
آبجی فهیمه
3 اردیبهشت 90 21:35
سلام:
مبارکشون باشه...
ممنون که به وب ریحانه سر زید
حسین جون رو از طرف من ببوسید...مرد کوچک..راستی من وبتون و لینک کردم...
مایل بودید وبم رو لینک کنید
دلتون آروم


سلام عزیزدلم
ممنون که پیش ما اومدین.منم شما را لینک می کنم.
مامان ابوالفضل
3 اردیبهشت 90 21:49
نرگس جون دختر خاله ی حسین جون تولدت مبارککککککککککککککککک
سارا
3 اردیبهشت 90 21:58
به به چه تولدی خوش به حالت حسین جونم کلی بهت خوشگذشته عزیزم تولد دخترخاله عزیزتم مبارکککککک


سلام عزیزم
ممنون خاله مهربون.
نسترن
4 اردیبهشت 90 8:15
سلام حسین جون. دخترخاله جونو از طرف من ببوسش وتبریک بگو


سلام خاله.ممنون
شیرین مامان نیما
4 اردیبهشت 90 8:23
سلام تولد نرگس خانوم مبارک می بوسمتون


سلام عزیزم
ممنون.
مامان شیدا
4 اردیبهشت 90 14:45
سلام عزیزیم خدا رو شکر که خوش گذشته ایشالا همیشه شاد و خندان باشین.تولد نرگس جونم مبارکحسین جونمو میبوسم.لینکتون میکنم شما هم خواستی ما رو بلینک.بوسسسسسسس
مامان قندعسل
4 اردیبهشت 90 20:06
تولدش مبارککیکش خیلی خوشگله حتما خیلی هم خوشمزه بوده جای ما خالی بوده


ممنون خاله مهربون.جای شما خای.
مامان فرشته
5 اردیبهشت 90 15:02
سارا
5 اردیبهشت 90 15:34
سلام خانومی خوبی؟حسین جونم چطوره؟


سلام ساراجون
خوبه .خداروشکر.
محمد گیان
5 اردیبهشت 90 15:45
سلام حسین جان از طرف من هم به دختر خاله ات تبریک بگو


سلام ممنون
مامان ماهان
8 اردیبهشت 90 8:15
سلام حسین جون خوبی تولد دختر خاله ات مبارک خوش گذشت


سلام خاله جون
ممنون.
مامان رادین
10 اردیبهشت 90 12:27
مبارک باشه عزیزم. لینک شدید.


ممنون گلم.