حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

پسر مهربون من...

کودکی

1390/1/28 15:49
نویسنده : مامان
569 بازدید
اشتراک گذاری

زدور کودکی آرم به حسرت یاد 

که گر ز عمر مرا بود بهره ای آن بود

فروغ شوق و امید از دو چشم من می تافت  

سرور و وجد ز رخسار من نمایان بود

سوار بودم بر نی ولی ز شادی دل

مرا به پهنه میدان بخت جولان بود

برآن نشاط که در نوبهار خندد گل 

بکام بخت لب من همیشه خندان بود

سیاه روز نبودم ز دست دیده و دل

هنوز دیده به دستور دل بفرمان بود

بخلوت دل من راه نداشت آز و نیاز

بچشم همت من سیم و سنگ یکسان بود

ز دست رهزن ایام در امان بودم

که مهر مادر و لطف پدر نگهبان بود

به مهر مادر جان زنده بود در تن من

پر از محبت اویم ورید و شریان بود

نداشت لوح دلم جز امید نقش دگر

در این صحیفه نه نامی ز یاس و خرمان بود

بسی بزرگی در مغز من جا داشت

خیالها که فراتر ز حد امکان بود

دریغ و درد که دوران کودکی بگذشت

که جاودان به جهان نیک بخت نتوان بود             

                                                 

                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

محمد گیان
29 فروردین 90 5:45
سلام به خاله و حسین جان خوبین
شعر زیبای بود شاعرش کیه خاله


سلام عزیزم
از کتاب سپیده اثر دکتر علی صدری