حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

پسر مهربون من...

ماهی عید

1389/12/27 23:36
نویسنده : مامان
476 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

سلام پسر مامان

امروز جمعه بود و بابایی تو خونه.دیروز بابایی قول داده بود که بریم برات ماهی بگیریم

اخه چند روز بود که ما رو کچل کرده بودی که من ماهی میخوام.منم که میدونستم این ماهی قرمزا زود می میرند برات نگرفته بودم .

خلاصه  امروز صبح که از خواب بیدار شدیم بعد از خوردن صبحانه بابایی طبق قولی که

داده بود به شما گفت میخوایم بریم ماهی بگیریم و شما هم دیگه دل تو دلت نبود.

من و بابا و شما لباس پوشیدیم و سوار ماشین شدیم و راه اقتادیم.انگار نه انگار که

جمعه بود و تعطیل . همه مغازه ها باز بودند و خیابونها شلوغ و ترافیک هم وحشتناک.

مامانی من قبل عیدو خیلی دوست دارم.از این همه جنب و جوش خیلی خوشم میاد.

مردم همه در حال خرید بودن. گل سبزه  وسایل هفت سین.

اول رفتیم و چند تا گل شب بو و یه سبزه خریدیم.تو هم هی میگفتی بابا ماهی مامان ماهی.

بالاخره یه جایی ماهی دیدیم و بابایی پارک کرد و رفتیم ۲ تا ماهی قرمز خو شگل برای شما

گرفتیم.بعدش هم کلی توضیح دادیم که ماهی باید تو آب باشه وگرنه میمیره اخه میگفتی

میخوام ماهی رو بگیرم تو دستم.

حالا خدا کنه این ماهیها لااقل تا سال تحویل زنده بمونن.البته حالا بزنم به تخته دارن شیطونی

میکنن.

پسر گلم دوست دارم.خیلی ماهیعیدت مبارک

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سارا
28 اسفند 89 0:00
حسین جونم عیدت مبارک خاله مامانش عید شما م مبارک امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشید


خاله جون عید شما هم مبارک.بوسسسسسسسسس
مامان فرشته
28 اسفند 89 0:26
سلام عزیز خاله مبارکت باشه گلم ماهی های قرمز کوچولوت امیدوارم سال خوبی داشته باشید بوسسسسسسس


سلام خاله جون شما هم همینطور بوسسسس
مامان زهرا نازنازی
28 اسفند 89 10:54
سلام
ممنون از حضوره سبزتون در وبلاگ دخترم

با اجازه لینکتون کردم


مرسی عزیزم.خواهش میکنم خوشحال میشم.
مامان زهرا نازنازی
28 اسفند 89 10:54
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . . سال ۱۳۹۰ مبارک