حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

پسر مهربون من...

نظرات (5)

maryam
18 اسفند 89 17:57
سلام واقعا نامه قشنگی هست من وقتی داشتم می خوندم همه موهای دستم سیخ شده بود و گریم گرفت شاید یکی از علتهاش این باشه که منم پسر دارم و همه این آرزوها و دعاها و نصیحتها رو براش دارم همیشه موففق باشید زیر سایه خداوند و کوچولوتون همیشه سربلند باشه


ممنون عزیزم .برا شما و گل پسرتون ارزوی بهترینها را دارم.
محمد گیان
19 اسفند 89 11:41
سلام به خاله و حسین عزیز پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را بهتان تبریگ میگویم
نامه خیلی قشنگ و با احساسی نوشتی خاله تزیینشم خیلی قشنگه انشالله خدا سایه شما را از سر حسن عزیز کم نکنه همیشه با عشق به هم زندگی کنین


مرسی خاله جون.
مامان رادین
19 اسفند 89 14:50
سلام عزیزم خیلی زیبا وبا احساس نوشتی خدا حسین جونو برات نگه داره اگه دوست داشتی به وبلاگ ما (مامانی و رادین )سر بزن خوشحال میشیم


ممنون عزیزم.حتما سر میزنم.
مامان فرشته
20 اسفند 89 13:53
سلام عزیزم اینهمه احساسو کجا پنهون کرده بودی بوسسسسسسس


سلام عزیزم.به احساسات شما که نمیرسه.