حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پسر مهربون من...

خدایا شکرت...

1390/10/5 19:37
نویسنده : مامان
2,406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ziba

خداروشکر پدرم از بیمارستان مرخص شدن و حالشون بهتره....خدایا شکرت.انشاله خدا مریضی را از همه ما دور کنه که با دیدن مریضای بد حال تو این چند وقتی که پدرم بستری بودن واقعا فهمیدم که سلامتی بهترین نعمتیه که خدا به هرکسی می ده  .   

                                             ziba          

حسین جون هم حالش بهتر شده و تبش قطع شد و از شنبه هم دوباره به مهد رفته .ziba

 

این روزا حسین به مهد میره و کلی شعر یاد گرفته و همینطور کلمات انگلیسی.تو نقاشی پیشرفت کرده و نقاشیهاش شکل گرفته و جای اعضای نقاشیش را تقریبا بهتر از قبل میکشه.ولی نقاشی کشیدن رو تخته وایت برد را بیشتر از تو دفتر کشیدن دوست داره.همه رنگهای اصلی و فرعی را خوب میشناسه.رنگ کردنش هم از قبل خیلی بهتر شده و خودش خیلی سعی میکنه که از خط بیرون نزنه.تازه از نقاشیهایی که میبینه بچه های دیگه (توی مجلات کودک) کشیدن ایراد میگیره و نشون من میده و میگه مامان اینا از خط زدن بیرون.متفکر                              

                                              ziba

خاله شیده مربی مهدش هم ازش راضی بود و گفت هیچ مشکلی با حسین ندارم و گفت حسین همکاریش با من خوبه و همینطور از لحاظ ارتباطی با بچه ها هم حسین خیلی خوبه.قربونت برم عزیزدلم .

                           zibazibazibaziba

حسین جان دعای من و بابا برای تو همیشه عاقبت بخیری و شادی و سلامتی بوده...همیشه پیروز و موفق باشی.

                                                                       ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

محمد گیان
6 دی 90 10:34
سلام خاله خوبی حسین جون چطوره

خاله من به شما رای دادم


ممنون ...واقعا ممنون
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
6 دی 90 12:21
ان شاالله همیشه سلامت و باشید دوست من
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
6 دی 90 22:39
سلام.خداروشکر .ان شاالله همیشه سلامت و باشید.
مامان امیر علی
7 دی 90 7:33
خانمی سلام ما 2 رای دایم اگه دوست داشتین یک رای هم به 120 بدین ممنون
mamani helena
7 دی 90 13:03
salam azizam enshala hamishe salamati
مامان آرینا
7 دی 90 17:36
چشم حتما. سلام مهربونم .آرینا مو فرفری با یک شعر در وصف نی نی وبلاگ در جشنواره شرکت کرده. خوشحال می شم به کد 191 به آرینا و کد189 به وبلاگ بیا تو ببین چه خبره دختر عموی آرینا رای بدهید. http://arinapezhman.niniweblog.com http:/yesmusa.niniweblog.com
مامان ریحانا
8 دی 90 1:58
سلام مرسی که به ما سر زدید دیر گفتید من رایمو داده بودم ببخشید دیگه خدا حسین جونو براتون نگه داره
مامان زهره
8 دی 90 8:28
سلام باز هم به شما رای دادیم. اگه دوست داشتین به کد 180 هم را یبدین
سمانه مامان پارسا جون
8 دی 90 20:36
سلام خانومی خوبی؟
حسین جون خوبه؟
پیش ما هم بیاین


سلام عزیزم
چشم حتما
مامان آوا
9 دی 90 0:37
خوشحالم که خوبید
مامان ماهان
9 دی 90 16:28
خدا رو شکر عزیزم الهی همیشه تنشون سلامت باشه کارت خیلی زیباست موفق باشی
مامان آريا
10 دی 90 15:48
خدارو شكر عزيزم خيلي خوشحال شدم
مامان آريا
10 دی 90 15:48
سلام عزيزم اميدوارم خوب باشين
يه خواهشي آريا توي مجله سيب سبز توي مسابقه شركت كرده و براي اينكه برنده بشه بايد راي بياره براي برنده شدن آريا به راي دوستاي گلمون نياز داريم
مي شه كد آريا كه 3214 هست را به شماره 20001124 پيامك كنيد خيلي خيلي ممنون و شرمنده اميدوارم روزي بتونم محبتاي شما دوستاي گلمو جبران كنم


چشم خانومی رای دادم
آزاده
11 دی 90 11:28
سلاممممممممممم خدا رو شکر که همگی سالم و سلامتید حسین گلم و ببوسسسسسس
مامان تربچه
11 دی 90 16:46
آفرییییییییییییییین حسین جوووووووون
مامان امیر علی
11 دی 90 19:15
سلام خانمی ممنون به ما سر زدین .حسین جون رو ببوس
مامان امیر علی
11 دی 90 19:16
خانمی چقدر خبرهای خوب افرین به حسین جون باهوش خودم
خاله خاطره
12 دی 90 0:07
خدا رو هزار مرتبه شکر افرین به حسین
مامان گیسو
12 دی 90 0:54
سلام دوست گلم خدا رو صدهزار مرتبه شکر که حال پدرتون بهتر شده آفرین حسین گلم امیذوارم همیشه موفق باشی خصوصی داری دوستم
سید امیرعباس بابا
12 دی 90 11:28
سلام دوست جونم خوبی؟؟؟ عید ولادت امام موسی کاظم و کریسمس بهت مبارک باشه... اومدم بهت سر زدم واحوالت رو بپرسم و بهت بگم که یه سر به وبلاگم بزنی بابام کلی تحویلم گرفته منتظرتم دوستت دارم بووووووووووووووووووووس سید امیرعباس
آزاده
13 دی 90 10:34
مامان آیهان جون
14 دی 90 9:55
آفرین به حسین جون هنرمند و نقاش. خداروشکر که حسین جون و پدرتون بهتر شدن، ان شاءالله که تنت همیشه سالم و لبتون همیشه خندون باشه
مامان نسترن
14 دی 90 14:38
سلام دوست عزیزم. بایه دنیا شرمندگی از دیر سرزدنم به وبلاگ نینی گلت , من برگشتم. دوستت دار وبرای تو و خونواده کوچولوت آرزوی خوشبختی دارم
محمد گیان
14 دی 90 15:24
سلام خوبین


سلام به روی ماهتون
مامان نازی نرگس
17 دی 90 0:19
خوشحالم که حال بابای مهربونتون خوب شده و امیدوارم که حسین جون دیگه مریض نشه امسال من هم حسابی به هم ریختم از اول پاییز تا الان مرتب مریضی و مریضی امروز حال خودم خوب شد که نازنین دوباره سرما خورد کم اوردم دیگه
مامان نسترن
28 دی 90 17:46
سلام حسین جون. چطوری. با مهدت چه میکنی. امیدوارم همیشه سلامت باشی