حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

پسر مهربون من...

برای حسین

1390/1/22 12:12
نویسنده : مامان
365 بازدید
اشتراک گذاری

 

برای حسین عزیزم :niniweblog.com

پسر جان ای شهد و شادی من

تویی هدیه حق و هادی من

یگانه گل و سرو باغ منی

فروزنده چشم و چراغ منی

چو خواهد جهان خرمنم سوختن

چراغ از توام خواهد افروختن

تو مشغل فرادار راه منی

عصای من و تکیه گاه منی

ز سود و زیان هرکسی را به کار

حسابی است در بانک این روزگار

حساب مرا بست و هم باز کرد

چرا که حساب تو اغاز کرد

حساب مرا محو و ناچیز کرد

که موجودی ام در تو واریز کرد

تویی جانشین جوانی من

پس از مرگ من زندگانی من

پسر جان تو بیدار و هوشیار باش

خدا ترس باش و خدایار باش

دو نیمم از ان ازل تا ابد

یکی نیمه خوب و دگر نیمه بد

یکی نیمه انسان جنت مقام

دگر نیمه شیطان دوزخ مقام

                                محمد حسین شهریار           

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

محمد گیان
21 فروردین 90 11:51
سلام به خاله و حسین جان شعر خیلی قشنگی گذاشتی دستت درد نکند
حسین جان قدر این مامان مهربونو بدون خاله


سلام خاله جون ممنون
شرمنده نکنین.بوسسسسسسسسسسس
مامان فرشته
21 فروردین 90 12:01
سلام عزیز دلم خیلی قشنگ بود
ممنون


ممنون گلم لطف داری بوسسسس
مامان فرشته
21 فروردین 90 12:14
اگه دوست داری آدرس قالبها رو بدم برو ببین یکی رو انتخاب کن


دستت درد نکنه اگه بدی خوشحال میشم
مامان مهسان
21 فروردین 90 17:20
سلام عزیزم مرسی اومدی پیشمون .حسین جونمو ببوس


ممنون.
مامان زهرا نازنازی
21 فروردین 90 19:25
مامان شیدا
22 فروردین 90 1:01
سلام گلم قشنگ بودحسین جونو میبوسم
مامان فرشته
22 فروردین 90 13:44
وای قالب جدید مبارکههههههههههه
هوراااااااااااا
خیلی قشنگه به به

رمز گذاشتم برات


ممنون
مامان قندعسل
22 فروردین 90 15:01
سلام سال نو مبارک