حسینحسین، تا این لحظه: 16 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

پسر مهربون من...

وقتی به دنیا امد...

1389/11/5 12:35
نویسنده : مامان
449 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی حسین به دنیا اومد یک ساعت بعدش اوردنش پیش من.لحظه هیجان انگیزی بود .یادمه مامانم قربون صدقش میرفت.صورتش سرخ بودوورم داشت.از اینکه سالم بود خدا رو شکر کردم.گفتن باید شیرش بدی.حالم اصلا خوب نبود به زور از جام پا شدم و خواستم شیرش بدم ولی نمیخورد خلاصه با زحمت پرستار بالاخره شیر خورد.بعد هم اقا کوچولو با باباش رفت تا ختنه بشه.کلی هم گریه کرد.این هم از اولین روز زندگی پسر مهربون من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

محيا كوچولو
28 اسفند 90 15:32
با اينكه از آخر امسال تا اول سال ديگه ثانيه اي هم فاصله نيست، ........................ انگار خيلي طول ميكشه! ........................ ... انگار قراره تا مدتها از اونايي كه دوستشون داري دور باشي!... ...................... از الان دلم براتون تنگ شده! ...................... سال نـو مبارك، ايشالله سال نودويك بهترين سال زندگيتون باشـه!